בימין מגיבים לעבאס: "מנסה להציג כ-'דובי חמוד' את מי שתומך בחמאס"

הפוליטיקאים מהימין פחות התחברו לדבריו של יו"ר רע"מ שהושיט יד לשיתוף פעולה כלל מגזרי ותקפו. "עצם העובדה שמדינת ישראל עוצרת את נשימתה לשמוע מה יגיד מנסור עבאס - היא בלתי נסבלת. וגם בלתי נסלחת", אמרה אורית סטרוק

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 01/04/21 20:47 יט בניסן התשפא

בימין מגיבים לעבאס: "מנסה להציג כ-'דובי חמוד' את מי שתומך בחמאס"
איתמר בן גביר, צילום: Sraya Diamant/Flash90

נאומו של יו"ר רע"מ מנסור עבאס הערב (ה') עורר תגובות רבות בצד הימני של המפה הפוליטית, בעיקר בשל הציפייה בכלי התקשורת ובקרב הפוליטיקאים לשמוע על מי ימליץ, דבר שכלל לא נאמר במהלך הנאום. 

יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר הגיב לדברים של יו"ר רע"מ ואמר: "נאום מנסור עבאס מנסה להציג כ-"דובי חמוד" את מי ששייך לתנועה האיסלאמית, תומך בחמאס, ומקדש רוצחי תינוקות. קואליציה שתישען על עבאס תהיה הסוף של הימין ואין לנו מנדט לפעול כך. וקואליציה עם המשותפת ומרצ תשלח את בנט וסער הביתה ואין להם מנדט לפעול כך. אני קורא לכל שותפנו בימין להקים יחד ממשלת ימין מבלי להתבסס על התנועה האיסלאמית תומכת החמאס".

חברתו למפלגה אורית סטרוק, הגיבה מוקדם יותר לעצם קיומו של הנאום והציפייה הדרוכה אליו: בהמתנה לנאום לאומה. עצם העובדה שמדינת ישראל עוצרת את נשימתה לשמוע מה יגיד מנסור עבאס - היא בלתי נסבלת. וגם בלתי נסלחת", אמרה חברת רשימת הציונות הדתית.