"בן גביר הוא קו – לא רק אדום, אלא הקו השחור שבשחור"

מי שתכריע את עתיד הרכבת הממשלה הבאה היא רע"מ, ונדמה כי במפלגה לא רצים לזרועותיו של בנימין נתניהו. "לא נמתין למי שפוסל אותנו כדי שיפסול אותנו. מי שקורא להדרת הערבים אין לנו מה לחפש איתו", אומר בכיר בצוות המשא ומתן של המפלגה הערבית על ראשי הציונות הדתית

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 29/03/21 20:07 טז בניסן התשפא

"בן גביר הוא קו – לא רק אדום, אלא הקו השחור שבשחור"
מפלגת רע"מ לאחר פרסום המדגמים, צילום: פלאש 90

רע"מ תמליץ על נתניהו? האם עו"ד שועאע מנצור, ראש עיריית טייבה ואחד מבכירי צוות המשא ומתן של מפלגת רע"מ, מבטל הערב (ב') את האפשרות לשיתוף פעולה אפשרי של המפלגה הערבית עם מפלגת הליכוד וראש הממשלה בנימין נתניהו? בריאיון לחדשות 12 אמר כי אין סיכוי שיו"ר המפלגה מנסור עבאס יסכים לתמוך בממשלה שבה ישבו ח"כ בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר.

גנץ בקריאה ללפיד, בנט וסער: "בואו נמצא דרך לעצור את שלטון נתניהו"

"מי שחושב שהוא יתמוך בממשלה שקיימים בה בן גביר וסמוטריץ' - בעצם אומר עליו: 'אני סיימתי את הקריירה הפוליטית שלי' ולכן תסריט כזה לא יהיה קיים. בן גביר הוא קו - לא רק אדום, אלא הקו השחור שבשחור. נקודה. לא נמתין למי שפוסל אותנו כדי שיפסול אותנו. מי שקורא להדרת הערבים אין לנו מה לחפש איתו".  

מנצור המשיך ואמר כי שאר התסריטים הם בגדר האפשר: "במיוחד שאין הרבה אלטרנטיבות - או מחנה ימין בראשות נתניהו או מחנה שמאל בראשות לפיד או אחרים", והוסיף: "רע"מ לקחו החלטה חשובה להקים צוות שיקיים צוותי משא ומתן – ומן הסתם לנהל אותו עם כולם, אבל ללא ספק העניין האידאולוגי והאינטרס של המצביעים הוא שיעמוד בראש מעייניהם של צוותי המשא ומתן. בלי לגמגם ובלי למצמץ".

בסוף הריאיון איתו, אמר: "הקול הערבי, כפי שכולם צפו, הולך להיות לשון המאזניים ואני שמח על כך". 


(עבאס בראיון לכאן חדשות)