ש"ס הראשונה לתמוך בנתניהו: "קוראים לבנט וסער להתעלות מעל השיקולים האחרים"

יו"ר המפלגה הודיע כי ימליצו לנשיא המדינה על בנימין נתניהו והבהיר: "ש"ס תפעל להקמת ממשלה ימנית בראשות נתניהו שתשמור על הזהות היהודית של המדינה ותפעל למען השכבות החלשות"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 29/03/21 11:16 טז בניסן התשפא

ש"ס הראשונה לתמוך בנתניהו: "קוראים לבנט וסער להתעלות מעל השיקולים האחרים"
דרעי. ימליץ על נתניהו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

העלייה לבית הנשיא וההמלצות של ראשי הסיעות על זהות הח"כ שירכיב את הממשלה הקרובה - טרם החלו, אך בש"ס סתמו את הגולל על אופציות לקואליציות אחרות כשהבהירו שימליצו על בנימין נתניהו לתפקיד.

יו״ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי הודיע כי, "ש"ס תמליץ על בנימין נתניהו כראש הממשלה כפי שהתחייבה במערכת הבחירות. ש"ס תפעל להקמת ממשלה ימנית בראשות נתניהו שתשמור על הזהות היהודית של המדינה ותפעל למען השכבות החלשות".

השר דרעי הוסיף ופנה לגדעון סער ונפתלי בנט להצטרף לממשלה: "ש"ס קוראת לכל מפלגות הימין, בעיקר לימינה ולתקווה חדשה, להתעלות מעל כל השיקולים האחרים ולהצטרף לממשלת ימין מלא בראשות בנימין נתניהו". 

ביום רביעי הקרוב יקבל נשיא המדינה רובי ריבלין את התוצאות הרשמיות ממנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית, עו"ד אורלי עדס. לאחר מכן, ולמשך שבוע יקיים התייעצויות עם ראשי הסיעות השונות בנוגע לזהות חבר הכנסת שירכיב את הממשלה. ב-7 באפריל, יטיל הנשיא ריבלין את המשימה על הח"כ בעל הסיכוי הגבוה ביותר להרכיב את הממשלה. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן