"מורשתו היא אהבת ישראל ואהבת חינם": נפרדים מהרב נויבירט ז"ל

לאחר שנפטר במהלך החג, ספדו לו הארגון אותו הקים - "רבני בית הלל" וחבר קהילתו לשעבר, יו"ר ימינה נפתלי בנט: "הוא התברך ביכולת גבוהה ליצור קשרים בין אישיים ולרתום אנשים לעשייה והתנדבות", אמרו בארגון

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 29/03/21 09:34 טז בניסן התשפא

"מורשתו היא אהבת ישראל ואהבת חינם": נפרדים מהרב נויבירט ז"ל
הרב רונן נויבירט , צילום: כיפה

יו״ר ימינה ומועמדה לראשות הממשלה, שר הביטחון לשעבר נפתלי בנט נפרד מהרב רונן נויבירט ז"ל, שהלך בשבת בבוקר לעולמו, בגיל 50, והותיר אחריו ארבעה ילדים: "הרב רונן נויבירט הקדיש את חייו לעם ישראל. איש רוח, חזון ומעשה אשר פעל כל חייו לחבר את העם היהודי בארץ ובתפוצות למורשת ומסורת ישראל. מורשתו היא אהבת ישראל ואהבת חינם". 

"הכרתי ונפגשתי עם פועלו הרב למען החברה הישראלית, בתחנות רבות בשדה הציבורי וגם כמי שמתפלל בבית הכנסת "אוהל ארי" שבו שימש הרב נויבירט כרב", אמר בנט, "תנחומיי הכנים למשפחתו ולעמיתיו הרבנים מארגוני בית הלל וצהר שזכו לפעול עימו להרבות תורה בישראל. יהי זכרו ברוך".

הרב נויבירט ז"ל היה ממייסדי ארגון בית הלל, שכעת ספד לו: "קשה למצוא כל כך הרבה כישורים באדם אחד: הרב רונן היה גם רב קהילה ותלמיד חכם - בהלכה ובמחשבה, וגם איש ביצוע חסר לאות, הוא התברך ביכולת גבוהה ליצור קשרים בין אישיים ולרתום אנשים לעשייה והתנדבות".

הרב מאיר נהוראי, יו"ר ארגון בית הלל הנוכחי מסר: "הרב רונן חלם חלומות וידע גם איך ליישם אותם בשטח. בשנותיו כמנכ"ל תרם רבות לבניית הארגון מהמסד ועד הטפחות. הוא היה אדם שחולם חלומות ויודע גם איך ליישם אותם בשטח.  המפגש איתו היה תמיד מפגש עם נועם הליכות והקשבה, לצד פעלתנות ותנופת חזון ויוזמה. חסרונו יורגש בכל תחומי העשייה שלנו. הוא הותיר לנו את חזונו - להיות, באמת ובלי ויתורים, כפי שהוא היה - הנהגה תורנית קשובה. אנו אבלים ומלאי צער, ומבקשים להשתתף בצער המשפחה".