"בשעה טובה": בנט הכריז על עימות עם נתניהו - הערב

יו"ר ימינה חשף כי הערב יתקיים עימות פומבי בינו ובין ראש הממשלה ב-3 נושאים מרכזיים: שוק הנדל"ן, המשילות בנגב והתכנית הכלכלית של השניים. אתמול סירב נתניהו לעימות עם יאיר לפיד, בטענה כי לא הכריז על מועמדותו לראשות הממשלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/03/21 11:24 ח בניסן התשפא

"בשעה טובה": בנט הכריז על עימות עם נתניהו - הערב
עימות פומבי? נתניהו ובנט., צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

פחות מ-48 שעות לפתיחת הקלפיות, ולראשונה במערכת הבחירות הנוכחית יתקיים עימות בין שניים מראשי המפלגות שמתמודדים לראשות הממשלה - נפתלי בנט ובנימין נתניהו, זאת לאחר שיו"ר ימינה הכריז על כך בחשבון הטוויטר שלו.

"בשעה טובה, עימות", אמר בנט, "הערב נתניהו ואני נדון: 1. איך לאחר 12 שנות זינוק מחירי דירות תחת נתניהו (200% עליית מחיר), נאפשר לזוג לקנות דירה? 2. איך הליכוד הפקיר את תושבי הנגב לטרור של כנופיות של בדואים? 3. תכנית סינגפור: האם נתניהו ימשיך לנפח את הממשלה או שאוריד מסים? רק מהות, סיכם בנט. העימות צפוי להתקיים בערוץ 20. טרם התקבלה תגובת הליכוד להכרזה. 

גם יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, הזמין אמש (ש') את נתניהו לעימות ואמר: "מגיע לציבור הישראלי עימות. מגיע לו תשובות. הוא צריך לדעת איזו ממשלה אתה מנסה להקים פה. האולפנים מוכנים, המראיינים מוכנים, יש שני פודיומים שמחכים. במשך חודשים ארוכים שמת אותי על שלטי חוצות, נאמת עליי נאומים, עשית נגדי סרטונים. בוא נראה אם התכוונת ברצינות. בוא נראה אם אתה באמת רוצה עימות, או שאתה בורח. בוא נראה אם ביבי ברח".