לפיד הזמין את נתניהו לעימות

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד הזמין את ראש הממשלה בנימין נתניהו לקיים עימות לקראת הבחירות, שלושה ימים להצבעה. טרם התקבלה תשובה מנתניהו

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 20/03/21 19:58 ז בניסן התשפא

לפיד הזמין את נתניהו לעימות
לפיד ונתניהו בימים יפים יותר, צילום: Flash90

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד הזמין הערב (ש') את ראש הממשלה בנימין נתניהו לקיים עימות לקראת הבחירות, שלושה ימים להצבעה. טרם התקבלה תשובה מנתניהו אך לשכתו מסרה כי היא מקיימת התייעצות בעניין.

"מגיע לציבור הישראלי עימות", מסר לפיד בהודעה שבה הזמין את נתניהו לעימות. "מגיע לו תשובות. הוא צריך לדעת איזו ממשלה אתה מנסה להקים פה. האולפנים מוכנים, המראיינים מוכנים, יש שני פודיומים שמחכים. במשך חודשים ארוכים שמת אותי על שלטי חוצות, נאמת עליי נאומים, עשית נגדי סרטונים. בוא נראה אם התכוונת ברצינות. בוא נראה אם אתה באמת רוצה עימות, או שאתה בורח. בוא נראה אם ביבי ברח".

עוד מסר יו"ר יש עתיד: "עימות ישים על השולחן את מה שעומד באמת על הפרק. מגיע לציבור לדעת איזו ממשלה מפחידה נתניהו מנסה להקים כאן. ליצמן וסמוטריץ', דרעי ובן גביר, ממשלה חשוכה, גזענית, סחטנית ושוביניסטית שתבריח מפה דור שלם ותקבור את הדמוקרטיה הישראלית. עם ההרכב הזה, ישראל תהיה מדינה דתית הרבה יותר, ענייה הרבה יותר, דמוקרטיה-מינוס".

 

 

בתגובה לקריאה לעימות בין ראשי המפלגות הגדולות, ממפלגת תקווה חדשה נמסר כי היא דורשת שאם יתקיים עימות - הדבר ייעשה רק בהשתתפות כל המועמדים לראשות הממשלה ובהם גדעון סער ונפתלי בנט. "במידת הצורך תקווה חדשה תפנה לוועדת הבחירות המרכזית על מנת לאכוף זאת", מסרו במפלגה והדגישו כי סער קרא כמה פעמים במערכת הבחירות לנתניהו לבוא לעימות.