נתניהו מבטיח: לא תהיה רוטציה עם בנט

ראש הממשלה המשיך בבליץ הראיונות, תקף את יריביו: "מה שאני מסוגל לעשות בשעה אחת,הם לא מסוגלים לעשות בעשר שנים", וחשף כי בכוונתו להעניק תפקיד לראש המוסד יוסי כהן בממשלה הבאה, ולאחר פרישתו מהארגון

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 13/03/21 20:10 כט באדר התשפא

נתניהו מבטיח: לא תהיה רוטציה עם בנט
לא תהיה רוטציה?, צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

הבחירות ייערכו עוד שבוע וחצי, וראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך בבליץ הראיונות שלו בכלי התקשורת, בניסיון לגרוף מנדטים נוספים ממפלגות הימין לליכוד, כשכרגע, כל הסקרים לא מנבאים הכרעה לאחד הגושים.  

נתניהו התראיין הערב (שבת) לחדשות 13, תקף את ראשי המפלגות האחרים ואמר: "מה שאני מסוגל לעשות בשעה אחת, היריבים שלי לא מסוגלים לעשות בכלל, בעשר שנים", והבהיר כי לא יעשה רוטציה עם יו"ר ימינה, נפתלי בנט: "אצל בנט רק חצי מהתומכים יצביעו אצל גדעון רק רבע אצלנו אני רואה את ההתלהבות בשטח אני אומר לך שלא יהיו בחירות חמישיות".

ראש הממשלה התייחס לדיווחים לפיהם בכוונתו לפטר מיד לאחר הבחירות את היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, והכחיש: "לא מתעסק עם מנדלבליט ולא אפטר אותו".

"בממשלה הבאה שאקים", הכריז נתניהו, "אני מתכוון לשלב את יוסי כהן, ראש המוסד, שיפרוש ביוני". כהן ידוע למקורב לראש הממשלה, וייתכן כי יקבל תפקיד ממשלתי לאחר סיום תפקידו בארגון הביון הישראלי.