ליברמן תוקף: בנט סחטן, העיקר לקבל כיסא

יו"ר ישראל ביתנו אומר שאינו מאמין ברוטציות, מי שיקבל הכי הרבה יהיה בראש. ומאשים את יו"ר ימינה: "איזה עקרונות יש לך - אם אתה מוכן פעם אחת לשבת עם מירב מיכאלי ופעם שניה מוכן עם בן גביר. העיקר אתה מקבל כיסא"

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 11/03/21 14:17 כז באדר התשפא

ליברמן תוקף: בנט סחטן, העיקר לקבל כיסא
ליברמן בנט ושקד, צילום: Hadas Parush/Flash 90

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן התראיין היום (ה')  לN12 ,ותקף את יו"ר ימינה נפתלי בנט: "מי שדואג באמת למדינת ישראל צריך לוותר על האמביציות ועל אגו. מי שיביא את מירב המנדטים הוא המועמד. עצם העובדה שבנט בכלל אומר שמבחינתי אם לא תתנו אני אלך לנתניהו - זאת סחטנות. אני לא אכנע לא לסחטנות של חרדים ולא לסחטנות של בנט." 

ליברמן המשיך להאשים את בנט: "איזה עקרונות יש לך, איזה תפיסת עולם - אם אתה מוכן פעם אחת לשבת עם מירב מיכאלי ופעם שניה מוכן עם בן גביר. העיקר אתה מקבל כיסא. הגישה לשבת גם עם דרעי וגם עם ליברמן והעיקר בשביל לקבל כיסא"

הסקרים האחרונים מראים כבר 60 מנדטים לנתניהו, אך ליברמן טוען "אני הרבה פחות מתרשם מהסקרים, מקווה שאני גם לא משלה את עצמי. חושב שיהיה לנתניהו פחות מ-29 ו-28.", ומדבר על החשש שלו מתוצאות הבחירות "האסון הכי גדול שיכול לקרות שאם נתניהו יחד עם סמוטריץ, בן גביר, עם חרדים ובנט יגיעו ל-61. אסור שהם יגיעו ל-61. אין ספק שאם בנט יוכל להשלים לנתניהו 61 מנדטים אז הוא שם." 


 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן