מיקי זוהר: במקרה שנפסיד בבחירות נשב באופוזיציה בגאווה

יו"ר הקואליציה אומר כי הסקרים אמנם לא מחמיאים למפלגת הליכוד, "אבל בעזרת ה' ננצח בבחירות". על התבטאויות ראש הממשלה: "הוא מרגיש תסכול מהגישה הלא אובייקטיבית הזאת של רוב כלי התקשורת המרכזיים"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 02/03/21 13:09 יח באדר התשפא

מיקי זוהר: במקרה שנפסיד בבחירות נשב באופוזיציה בגאווה
נתניהו עם מיקי זוהר, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, התראיין הבוקר (שלישי) לעיתונאית טל שלו, ובמהלך הריאיון התייחס למספר סוגיות. זוהר פתח ואמר כי הסקרים לא מחמיאים למפלגת הליכוד. "אנחנו לא היינו רוצים להישאר במצב הזה. אבל אנחנו תמיד יודעים שהסקרים אינם בהכרח התוצאה שמתקבלת בקלפי. הציבור מתחיל להתכנס לקראת ההחלטה שלו, מה הוא הולך לעשות בבחירות". 

על האפשרות שגוש הימין יחד עם החרדים לא יגיע ל-61 מנדטים, אמר זוהר: "אני חושש שתקום פה ממשלה בראשות יאיר לפיד. נלך בגאווה ובכבוד גדול, ונשרת את ישראל מהאופוזיציה". עוד הוא אמר כי "אנחנו יודעים להיות דמוקרטים, לכבד את הכרעת הבוחר. אני חושב שישראל לא תתקדם, אפילו תלך אחורה, ונעשה הכול כדי לשוב להגה השלטון".

על ההתעסקות של התקשורת בטיפול ממשלת ישראל בטיפול במשבר הקורונה, אמר יו"ר הקואליציה: "אני מתחנן בפני התקשורת, דברו גם על הדברים הטובים ולא רק על הרעים. אתם מתמקדים כל הזמן רק ברע, אף פעם לא מדברים על הטוב שעשינו".

בראיונות האחרונים שערך עם כלי התקשורת, נתניהו סיפק מספר אמירות מעוררות מחלוקת. אתמול, בראיון לרשת ב' כינה נתניהו את יפעת שאשא ביטון "פקה פקה, שאשא שאשא". "ריאיון לא מכובד ולא מכבד של אודי סגל, לא מכובד ולא מכבד של אריה גולן, אלו אנשי תקשורת ששנים בתחום וכנראה שהם מעדיפים לקבל מחיאות כפיים מהשמאל הישראלי מאשר להיות מראיינים מכובדים ומקצועיים, צר לי על כך".

עוד הוא אמר כי תגובות ראש הממשלה הגיעו מכיוון שהוא "מרגיש תסכול מהגישה הלא אובייקטיבית הזאת של רוב כלי התקשורת המרכזיים. התגובה שלו הייתה כזאת".