משלוח חיסונים מהרשות הפלשתינית הועבר לעזה | משפחת גולדין: "הממשלה מאבדת את הבלמים"

1,000 חיסוני ספוטניק עברו במחסום ביתוניא וכעת המשלוח עושה את דרכו למעבר ארז ומשם לרצועת עזה. משפחת גולדין מבקשת מבג"ץ צו ביניים בהול לעצירת העברת החיסונים ללא השבת החיילים החטופים

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 17/02/21 10:01 ה באדר התשפא

משלוח חיסונים מהרשות הפלשתינית הועבר לעזה | משפחת גולדין: "הממשלה מאבדת את הבלמים"
חיסונים בשכם, צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

הבוקר (ד') הועברו במעבר ביתוניא שליד ירושלים, 1,000 חיסוני ספוטניק מהרשות הפלשתינית לרצועת עזה. הפלשתינים הגישו בקשה בתחילת השבוע ובאישור הדרג המדיני, משלוח החיסונים תרומת ממשלת רוסיה, עושה את דרכו למעבר ארז.

גורמים מדיניים בכירים וגורמים במערכת הביטחון העריכו אתמול כי בישראל לא ימנעו את הכנסת חיסוני הקורונה לעזה, שמקורם ברשות הפלשתינית או מכל מקום אחר בעולם, וזאת כי מדינת ישראל אינה מונעת העברת תרופות לרצועה. 

בעקבות הפרסום בנושא, במשפחת גולדין מבקשים מבג"ץ צו ביניים בהול לעצירת העברת החיסונים לעזה ללא השבת החיילים החטופים. שמחה גולדין, אביו של סגן הדר גולדין, אמר: "הממשלה הזו מאבדת את הבלמים ומפקירה את הבנים. הדבר המינימלי המתחייב הוא להשיב חזרה את הלוחמים אורון שאול והדר גולדין. הממשלה הזו מתפרקת מהערכים הבסיסיים שלה ומפקירה את לוחמי צה"ל בידי הגרועים שבאויבי ישראל. 

"אנחנו פונים כעת לבג"ץ על מנת לעצור את המחדל הזה ולחייב את הממשלה להפסיק את העברת החיסונים לראשי ומחבלי החמאס - כל עוד החיילים והאזרחים המוחזקים בידי ארגון הטרור של החמאס השולט בעזה, לא מוחזרים חזרה לישראל".

 

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן