ישיבת הממשלה נדחתה | גנץ זועם: "נתניהו משחק בחיי אדם"

יו"ר כחול לבן תקף את נתניהו דחה את ישיבת הממשלה שתוכננה להערב ונדחתה למחר בצהריים: "בלי בושה, בלי חמלה ובלי טיפת התחשבות" | בליכוד השיבו: "הישיבה מתקיימת מחר כפי שתואם. חבל שהפרסומאים של גנץ לא הודיעו לו על כך"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 03/02/21 22:56 כא בשבט התשפא

ישיבת הממשלה נדחתה | גנץ זועם: "נתניהו משחק בחיי אדם"
זועם על נתניהו. בני גנץ, צילום: שמוליק עלמני

ישיבת הממשלה בה היו אמורים השרים להצביע על החזרת מערכת החינוך, הארכת הסגר ועוד מספר סוגיות קריטיות בהתנהלות המדינה בסגר השלישי, נדחתה בהוראת נתניהו למחר (ה') ב-13:00. הסגר צפוי להיגמר כבר ביום שישי, דבר שהביא את יו"ר כחול לבן בני גנץ לזעום על ראש הממשלה.

"נתניהו, אתה משחק בחיי אדם", אמר גנץ, "בלי בושה, בלי חמלה ובלי טיפת התחשבות - נתניהו דחה היום את ישיבת הממשלה שקבענו. נמנעו היום החלטות שיכלו להביא לפתיחה אחראית של מערכת החינוך, להגברת קצב החיסונים באוכלוסיות המבוגרות, להתחיל ליישם את התו הירוק ולאפשר אופק לעסקים".

יו"ר כחול לבן אמר כי "אני כבר מכיר את נתניהו, ולכן לא הסכמתי שנאריך את הסגר עד יום שני גם שהבטיח שנקיים היום דיון באסטרטגיית היציאה ונקדים את הפתיחה של חלק מהענפים בהתאם לכך".

"אני לא אוותר לנתניהו, ואני אדאג שתהיה מחר ישיבת ממשלה מסודרת למענכם. וחשוב מכך, אמשיך להיאבק בהתנהלות התחמנית הזאת מתוך הממשלה, עד שנקים ממשלה חדשה של אנשים ישרים שתדאג קודם כל לכם. אין לנו ברירה אחרת".

מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "כפי שגנץ יודע, ישיבת הממשלה מתקיימת מחר כפי שתואם בין הלשכות. חבל שהפרסומאים של גנץ לא הודיעו לו על כך. זה לא הזמן לפוליטיקה קטנה אלא לאחדות למען הצלת חייהם ובריאותם של אזרחי ישראל".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן