הרשימות נסגרות: עופר ברקוביץ' מצטרף לתקווה חדשה

יו"ר תנועת "התעוררות" בירושלים, וסגן ראש העיר לשעבר, הודיע על הצטרפותו לגדעון סער ויוביל את מטה ירושלים בקמפיין הבחירות ומטה המשפחות הצעירות.

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 03/02/21 15:14 כא בשבט התשפא

הרשימות נסגרות: עופר ברקוביץ' מצטרף לתקווה חדשה
עופר ברקוביץ , צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

עופר ברקוביץ', יו"ר תנועת "התעוררות" בירושלים, וחבר מועצת העיר, מצטרף למפלגת "תקווה חדשה" בראשות גדעון סער. ברקוביץ' (37), יליד ירושלים, מכהן כחבר מועצת העיר ירושלים בעשור האחרון. בעבר כיהן כסגן ראש העיר. ברקוביץ' הוא בוגר תואר ראשון בחוג לפילוסופיה, כלכלה ומדע המדינה באוניברסיטה העברית. רב סרן במילואים. 

גדעון סער יו"ר תקווה חדשה ומועמדה לראשות הממשלה בירך על ההצטרפות: "עופר ברקוביץ' הוא דוגמא למנהיגות צעירה שלוקחת אחריות ונאבקת על העתיד. הצטרפותו ל"תקווה חדשה" משמעותית ומסמלת תקווה חדשה לדור הצעיר במדינה. עופר יוביל את מטה ירושלים בקמפיין הבחירות ומטה המשפחות הצעירות".

"אני גאה להצטרף לנבחרת תקווה חדשה בהובלתו של גדעון סער", אמר ברקוביץ', "אני מאמין במנהיגותו, ביושרו ובניסיונו העשיר שמבססים אותו כמועמד המתאים לראשות הממשלה. אני מתכוון להיות חייל של ירושלים ולהבטיח את עתידה מהכנסת.
אני מתכוון לפעול למען הצעירים, העסקים הקטנים שנפגעו קשות במהלך משבר הקורונה וזקוקים לנציגות אותנטית שתפעל לפתרונות עבורם. אני מתכוון לפעול לאחדות ישראל, כפי שפעלתי ב"התעוררות" ולחבר את כל קבוצות האוכלוסייה לחזון משותף ודרך חדשה למדינת ישראל".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן