פייסבוק הסירה פוסט של נתניהו: "לא עומד בכללים"

ראש הממשלה קרא לעוקביו למסור פרטים של אנשים מעל גיל 60 שטרם התחסנו, והוא ישכנע אותם ללכת להתחסן, פייסבוק הסירה את הפוסט בטענה כי אין למסור מידע רפואי של אנשים". הליכוד: "המטרה הייתה לעודד ישראלים מעל גיל 60 להתחסן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/01/21 17:33 יב בשבט התשפא

פייסבוק הסירה פוסט של נתניהו: "לא עומד בכללים"
פייסבוק, צילום: shutterstock

פייסבוק נגד נתניהו? הרשת החברתית הסירה היום (ב') פוסט שעלה בעמוד של ראש הממשלה נתניהו, בטענה כי הוא מפר את כללי הפרטיות של החברה. בפוסט קרא נתניהו לעוקביו לשתף פרטים של אזרחים מעל גיל 60 שטרם יצאו להתחסן לקורונה, כדי שראש הממשלה ייצור איתם קשר וישכנע אותם ללכת להתחסן.

בהודעה שמסרה פייסבוק נאמר כי "בהתאם למדיניות הפרטיות שלנו, איננו מאפשרים תוכן המשתף או מבקש מידע רפואי של אנשים. בעקבות הפרת הכללים הללו, הסרנו את הפוסט והשעינו זמנית את הצאט בוט במסנג׳ר ששיתף את התוכן הזה".

בתגובה להחלטת פייסבוק נמסר מהליכוד: "המטרה הייתה לעודד ישראלים מעל גיל 60 להתחסן כדי לשמור על חייהם לאחר שראש הממשלה נתניהו הביא חיסונים לכל אזרח ישראלי - אנו קוראים לכולם ללכת להתחסן כדי שנפתח את הכלכלה ונצא ראשונים בעולם מהקורונה".

"למעלה ממיליון איש קיבלו את החיסון השני", הכריז הבוקר שר הבריאות יולי אדלשטיין והוסיף כי, "ישראל ממשיכה להוביל את העולם עם 3.7 מיליון חיסונים (2.590 מיליון קיבלו מנה ראשונה, ומתוכם למעלה ממיליון קיבלו גם את המנה השנייה), ואנחנו פותחים את השבוע עם כ-200,000 מתחסנים ביום. זו הדרך לנצח את הנגיף". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן