אביו של יהודה משי זהב הלך לעולמו | ברוך דיין האמת

אביו של יו"ר זק"א הלך לעולמו במהלך השבת, בתוך ימי השבעה על אמו ובתוך ה-30 על פטירת אחיו. לפני מותו של אביו, אמר: "לשבת שבעה פעמיים בחודש – זה גדול גם עליי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/01/21 18:33 י בשבט התשפא

אביו של יהודה משי זהב הלך לעולמו | ברוך דיין האמת
יהודה משי זהב, צילום: Miriam Alster/FLASH90

המוות מכה במשפחת משי זהב. אביו של יו"ר זק"א, יהודה משי זהב, הלך לעולמו במהלך השבת, בתוך ימי השבעה על אמו בת ה-80, שנדבקה במסיבת חנוכה מרובת משתתפים שכמעט כל מי שנכח בה נדבק - ובתוך ה-30 על פטירת אחיו, משה, שמת ממחלת הסוכרת.

https://twitter.com/ymeshiz/status/1353019788440858624?s=20

מארגון זק"א נמסר: "בחייהם ובמותם לא נפרדו, משפחת זק"א משתתפת באבלו הכבד והכאוב של יו"ר הארגון יהודה משי זהב, בפטירת אביו הרב מנחם מנדל ז"ל, תוך ימי השבעה על אמו מרת שרה זיסל ע"ה, במעשיך הגדולים תנוחם ולא תדע עוד צער, ובזה נשגר תנחומינו בשם וועד רבני הארגון, המנכ"ל,המפקדים והמתנדבים".

ח"כ משה קינלי טורפז (יש עתיד), שלח ניחומים למשי זהב, חברו: "אני שולח תנחומים מעומק הלב לידידי יהודה משי זהב, יו"ר זק"א. עשינו את השבת יחד בביה"ח הדסה עין כרם. יהודה איבד תוך שלושה שבועות אבא, אמא ואח. אין מילים שיתארו את גודל האובדן. שנים רבות יהודה נמצא שם בשביל אלפי משפחות בשעתן הקשה, הלילה כולנו כאן בשבילו. שלא תדע עוד צער, חבר יקר".

"ראיתי פיגועים, תאונות דרכים, אסונות טבע, רעידות אדמה. עמדתי מול משפחות. לעמוד מול משפחה בשעתה הקשה זה גרוע יותר מטיפול בגופה בשטח. אבל לשבת שבעה פעמיים בחודש – זה גדול גם עליי", אמר למקור ראשון בראיון שפורסם בסוף השבוע. 

משי זהב ביקר את התנהלות המגזר החרדי: "אני רואה את המהומות ברחובות, את המלחמות עם השוטרים על פתיחת מוסדות החינוך. מה אתם נלחמים בשוטרים? הם באו לכאן לאכוף את ההנחיות, לשמור ולהגן עליכם. זה כמו שתתקפו רופא שבא לעזור לכם. ההנחיות הן פשוטות, ולמרות זאת הציבור לא שומר עליהן. בגלל הצפיפות במגזר הנגיף הזה הפך להיות כמו טיל בליסטי. אין בית, שכונה, קהילה אשר אין שם מת".


(ארכיון)