חגית משה מצהירה: מיזוג עם האיחוד הלאומי - מו"מ עם בנט

המועמדת לראשות הבית היהודי מסבירה את התחייבותה לרב דרוקמן, ואת הטענות לפיהן היא תתאחד עם מפלגת ימינה ותקבל שריון בחמישייה הראשונה: "יש הבדל גדול בין איחוד כוחות למפלגה אחת, לבין ריצה מטעמים טקטיים על מנת שלא לאבד קולות"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 19/01/21 11:41 ו בשבט התשפא

חגית משה מצהירה: מיזוג עם האיחוד הלאומי - מו"מ עם בנט
חגית משה עם מוטי יוגב אצל הרב דרוקמן, צילום: נעם נסימי

חגית משה, סגנית ראש עיריית ירושלים ומתמודדת היום (ג') על ראשות הבית היהודי, הגיבה לטענות לפיהן היא התחייבה לרב דרוקמן לפעול למיזוג עם האיחוד הלאומי של סמוטריץ', ובמקביל לנהל משא ומתן עם ימינה ובנט, ואמרה: "אני מבינה שיש מי שנמצא בלחץ ולכן מפיץ כל מיני שקרים, אז בואו נעשה סדר". 

"הייתי אתמול אצל הרב דרוקמן", מספרת חגית משה, "והתחייבתי לתקן את הטעות ההיסטורית שפילגה את הציונות הדתית לשתי מפלגות ולעבוד עם בחירתי, יחד עם חברינו באיחוד הלאומי על מיזוג מלא של שתי מפלגות הציונות הדתית: הבית היהודי והאיחוד הלאומי. לאחר האיחוד, נבחן את סיכויינו ובמידת הצורך נפתח במשא ומתן לריצה משותפת, בו אני לא שוללת את נפתלי ואיילת".

המועמדת לראשות הבית היהודי מבהירה כי, "יש הבדל גדול בין איחוד כוחות למפלגה אחת יחד עם האיחוד הלאומי שאליו אני חותרת, לבין ריצה מטעמים טקטיים על מנת שלא לאבד קולות, כפי שקרה בסבב א' בו הימין החדש לא עבר את אחוז החסימה". 

חגית משה עברה לתקוף את המתמודד השני לראשות המפלגה, ניר אורבך: "בשולי הדברים אני אגיד. את הבטחותיו של ניר על האיחוד והמיזוג בציונות הדתית אנחנו שומעים כבר שנים רבות, אבל אנחנו יודעים שהוא עשה כל שביכולתו למסמס את זה במהלך השנים. אפילו את הריצה המשותפת עם האיחוד הלאומי בסבב הראשון הוא לא הצליח להוביל והוזעקתי להגיע לביתו של הרב דרוקמן על מנת להביא להסכם ריצה משותפת. וכנראה שגם את זה הרב דרוקמן מבין".