הרב חיים דרוקמן תומך בחגית משה

זקן רבני הציונות הדתית הודיע כי הוא תומך ביו"ר הבית היהודי בירושלים, המתמודדת על ראשות המפלגה. משה אמרה: "מודה לרב על התמיכה והאמון וחשה כי זו אחריות למחויבות גדולה"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 18/01/21 17:57 ה בשבט התשפא

הרב חיים דרוקמן תומך בחגית משה
חגית משה עם מוטי יוגב אצל הרב דרוקמן, צילום: נעם נסימי

זקן רבני הציונות הדתית הרב חיים דרוקמן הוציא הערב (ב') תמיכה חד משמעית בסגנית ראש העיר ירושלים, המועמדת לראשות מפלגת הבית היהודי, חגית משה. הרב דרוקמן אמר בהודעתו כי הוא תומך בחגית משה כיון שהוא סומך עליה ומכיון שהיא לקחה על עצמה את המשימה לאחד את הציונות הדתית.

בשעה האחרונה נועדו בבית הרב, חגית משה והרב. בפגישה השתתף גם חבר הכנסת לשעבר מוטי יוגב. בדברים שאמר הרב למשה הסביר על חשיבות השעה והאחריות לחבר את שתי המפלגות בציונות הדתית למפלגה אחת. בסיום דבריו, הודיע הרב כי הוא תומך בחגית משה. "לשם כך אני תומך בחגית משה לראשות הבית היהודי".

חגית משה אמרה לאחר ברכת הרב: "זכות גדולה שמוביל ומנהיג אותנו זקן הדור כמו הרב דרוקמן, שבכל ההכרעות בענייני הכלל תמיד מוביל בצורה ישרה וברורה ולאורו אנו הולכים. אני מודה לרב על התמיכה והאמון וחשה כי זו אחריות למחויבות גדולה, ואני מחוייבת לאחד את מפלגות הציונות הדתית".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן