השר רפי פרץ סוגר חובות: הוצאות הבית היהודי שולמו על ידי המדינה

השר שלא יתמודד בבחירות לכנסת ה-24, עדכן את נציגי מפלגתו ברשויות המקומיות כי החובות המפלגה בבחירות לרשויות המוניציפליות - שולמו על ידי המדינה. מדובר בחובות של למעלה מ-2 מליון שקלים

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 13/01/21 16:24 כט בטבת התשפא

השר רפי פרץ סוגר חובות: הוצאות הבית היהודי שולמו על ידי המדינה
השר לענייני ירושלים ומורשת, הרב רפי פרץ, צילום: כיפה

לקראת סיום כהונתו, ראש מפלגת הבית היהודי, השר רפי פרץ, הודיע היום (ד') כי הוחזרו חובות לספקים בשווי של מעל שני מיליון שקלים. לפני כחודש אישר מבקר המדינה את הדוח הכספי של מפלגת הבית היהודי עבור הבחירות המוניציפליות שנערכו בשנת 2018.

אתמול המדינה העבירה את תשלום רוב ההוצאות של המפלגה מהבחירות המוניציפליות והכסף נכנס לחשבון הבנק. השר פרץ הנחה את גזבר המפלגה לזרז ככל הניתן את תשלום החובות לספקים, ואכן היום כבר הועברו התשלומים (בסך 2 מליון שקלים) לספקים השונים.

במכתב ששלח לנציגי הרשויות המוניציפלית, כתב פרץ: "שמח לבשר, כי לפני כחודש מבקר המדינה סיים את הביקורת תוך מתן המלצה לדו"ח חיובי והיום הגיע התשלום המיועד לחשבון הבנק של המפלגה. כחלק מהטיפול השוטף בניהול המפלגה, הנחיתי את גזבר המפלגה לזרז את תהליך תשלום החובות לספקים במסגרת הבחירות המוניציפאליות ככל שניתן. כפי שהתחייבתי, כבר היום שוגרו הוראות תשלום לכלל הספקים ועד יום חמישי הספקים יראו את התשלום בחשבונות הבנק שלהם".

כזכור, לפני כשבוע הכריז הרב פרץ כי לא יתמודד לבחירות לכנסת ה-24. "אני מודיע כי בבחירות הקרובות לא אוביל את מפלגת הבית היהודי, ולא אתמודד על הנהגת המפלגה בפריימריז הקרובים. בחירת מנהיג חדש לבית היהודי והתחדשות פני המפלגה הם צורך השעה".