עמית סגל טוען: השר רפי פרץ ביקש שריון בש"ס

פרשן חדשות 12 דיווח כי בקשתו של יו"ר הבית היהודי לשריון בליכוד נדחתה על הסף, מה שהוביל אותו לבקשה מראשי ש"ס. בלשכתו של השר פרץ דחו את הטענות: מחול הספינים נמצא בשיאו. זה פייק ניוז"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 02/01/21 20:08 יח בטבת התשפא

עמית סגל טוען: השר רפי פרץ ביקש שריון בש"ס
ניסה להצטרף לש"ס? השר רפי פרץ, צילום: כיפה

80 ימים לבחירות, וקצת יותר מחודש לסגירת הרשימות, והקלחת הפוליטית רותחת. הערב (שבת) פרסם הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל כי יו"ר הבית היהודי, והשר לענייני ירושלים ומורשת רפי פרץ, פנה למספר גורמים בליכוד בבקשה לקבלת שריון בפלגה לקראת הבחירות הקרובות - ונענה בשלילה מיידית. 

בהמשך פנה השר פרץ גם לראשי ש"ס לחבירה אפשרית בתמורה לקבלת שריון במפלגה - ונדחה. על פי כל הסקרים שמתפרסמים בחודשים האחרונים, מפלגתו של השר לענייני ירושלים ומורשת, "הבית היהודי", לא עוברת את אחוז החסימה ואף רחוקה באופן משמעותי מכך. ככל הנראה זאת הסיבה לניסיונותיו של השר פרץ לחבור למפלגה אחרת לפני הבחירות. 

מלשכתו של השר פרץ נמסר: "מחול הספינים נמצא בשיאו. הדיווחים אודות בקשות שיריון של השר פרץ באי אילו רשימות הם פייק ניוז. השר פרץ פועל לחיזוק הבית היהודי - מפלגת הציונות הדתית ונערך לבחירות פנימיות לראשות המפלגה". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן