לוין: "האלטרנטיבה לבנט, סער ומפלגות השמאל היא ממשלת ימין בראשות נתניהו"

יו"ר הכנסת יריב לוין: "הצורך בבחירות האלה הוא הכרעה ברורה וחדה" | על העלייה בתחלואה: "סגר הרבה יותר משמעותי והדוק הוא פשוט הכרחי"

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 05/01/21 09:14 כא בטבת התשפא

לוין: "האלטרנטיבה לבנט, סער ומפלגות השמאל היא ממשלת ימין בראשות נתניהו"
יריב לוין. , צילום: Tomer Neuberg/Flash90

יו"ר הכנסת, יריב לוין, התראיין הבוקר (ג') בגל"צ ואמר דברים קשים על הכנסת האחרונה ומערכת הבחירות שבאה בעקבותיה. כך בנוגע לאפשרות שראש הממשלה נתניהו יחתום שוב על הסכם רוטציה, כחלק ממשלת אחדות בכנסת הבאה, אמר לוין כי: "הפטנט של רוטציה כנראה קשה מאוד ליישום. הצורך בבחירות האלה הוא הכרעה ברורה וחדה".

מתוך כך, אומר יו"ר הכנסת על הסכם העודפים בין ימינה לתקווה חדשה: "ההסכם הזה ממשיך את שיתוף הפעולה בין סער, בנט ומפלגות השמאל. ברור לחלוטין שהאלטרנטיבה היא ממשלת ימין בראשות נתניהו, או ממשלה מקרטעת שנשענת על יש עתיד, מרצ וכנראה תיתמך מבחוץ ע"י המשותפת".

לוין המשיך ותקף את נפתלי בנט: "בנט מסתובב אם איזה ספרון שהוא כתב על איך להתגבר על הקורונה, זה לא רציני. המסר הזה שכל אחד יעשה דין לעצמו הוא בדיוק המתכון לאובדן שליטה על המחלה. הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות הוא שכל אחד יעשה דין לעצמו. כל עוד ההנחיה היא שבית הספר פתוח, כך צריך לנהוג".

כמו כן, מגן יו"ר הכנסת על האשמות נתניהו במצב התחלואה: "לצערי הרבה מאוד החלטות פופוליסטיות וכבלים ששמו על ידיו של רה"מ הובילו למספרים שאנחנו רואים היום. נראה שסגר הרבה יותר משמעותי והדוק הוא פשוט הכרחי".