ללא זכר לקורונה: מאות חגגו במסיבה המונית באחוזת טראמפ

בנו של הנשיא טראמפ חגג את יום הולדתו ופתיחת השנה האזרחית עם מעל 500 מוזמנים באתר הנופש של הנשיא בפלורידה. מהמשתתפים: הזוג איוונקה טראמפ וג'ארד קושנר ופרקליטו האישי של הנשיא, רודי ג'וליאני, שנדבק בקורונה רק בחודש שעבר

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 03/01/21 18:13 יט בטבת התשפא

ללא זכר לקורונה: מאות חגגו במסיבה המונית באחוזת טראמפ
טראמפ ג'וניור, צילום: shutterstock

ארה"ב מוכת הקורונה חגגה בשבוע שעבר את תחילת השנה האזרחית החדשה בריחוק חברתי כחלק מהמאבק בנגיף קורונה והתפשטותו הגוברת ברחבי המדינה. לא כך באחוזת מאר-א-לאג בפאלם ביץ', פלורידה, של הנשיא היוצא דונלד טראמפ. היום פורסם כי בנו, טראמפ ג'וניור, חגג את יום הולדתו ה-43 באחוזה בהשתתפות מעל 500 אורחים. המסיבה ההמונית התקיימה ללא שמירה על ריחוק חברתי או עטיית מסיכות בקרב החוגגים.

הנשיא טראמפ ורעייתו מלאניה אמנם לא השתתפו בחגיגה לאחר שהחליטו ברגע האחרון לחזור לוושינגטון, אולם שני ילדיו של טראמפ לא הצניעו את ההתקהלות בביתו. בנו הבכור, דון ג'וניור, שיתף בשידור ישיר מהאירוע ל-2.3 מיליון עוקביו בפייסבוק. "זה מדהים, ונילה אייס מנגן במסיבת ערב השנה החדשה של מאר-א-לאגו". גם בתו של הנשיא, איוונקה טראמפ ובעלה ג'ארד קושנר השתתפו באירוע הענק יחד עם ילדיהם.

בחגיגות נכח גם עורך דינו האישי של טראמפ ומי שעמד מאחורי מרבית המאבק המשפטי שלו בבחירות, רודי ג'וליאני, שאושפז רק בתחילת החודש שעבר לאחר הדבקותו בנגיף קורונה.