פולארד על האפשרות שייכנס לפוליטיקה: "סבלתי מספיק"

המרגל לשעבר, שנחת בישראל אחרי 30 שנה בכלא האמריקאי ועוד חמש שנים תחת הגבלות, ושמו כבר נקשר עם כמה מפלגות בימין, מבהיר כי הדבר לא צפוי לקרות: "סבלתי מספיק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/12/20 14:45 טז בטבת התשפא

פולארד על האפשרות שייכנס לפוליטיקה: "סבלתי מספיק"
פולארד במטוס לישראל, צילום: אתר ישראל היום

פולארד יצטרף לפוליטיקה? זה נראה היה לא סביר כבר בהתחלה, והיום הוא עצמו שולל את הדיווחים. המרגל הישראלי לשעבר, שישב 30 שנה בכלא האמריקאי, כשבישראל התנהל מאבק לשחרורו, ולאחר השחרור נשאר עוד חמש שנים בניו יורק, תחת מגבלות חמורות, עלה אמש  (ד') לישראל עם אשתו אסתר והתקבל בנמל התעופה על ידי ראש הממשלה נתניהו.

דיווח כי נתניהו מתכנן לשריין את פולארד ברשימת הליכוד. בליכוד מכחישים

אמש דווח ב'מעריב' כי ראש הממשלה נתניהו שוקל לשריין לפולארד את המקום החמישי ברשימת הליכוד. גורמים במערכת הפוליטית צוטטו בדיווח ואמרו כי אם פולארד לא יקבל בסופו של דבר את המקום ברשימת הליכוד, ישנו סיכוי גבוה כי יצטרף לרשימת ימינה, לרשימת תקווה חדשה בראשות גדעון סער, או אפילו יוצב בראשות הבית היהודי, לקראת הבחירות לכנסת שיתקיימו בעוד פחות משלושה חודשים.

בליכוד הכחישו אמש את הדיווח, והיום פולארד עצמו מבהיר כי אין סיכוי כזה. על פי דיווח ב'ישראל היום', פולארד אמר לידיד שעדכן אותו על הנושא כי "סבלתי מספיק". כך או כך, פולארד ואשתו ישהו בבידוד בשבועיים הקרובים, לאחר שנחתו מחו"ל.

ראש הממשלה בנימים נתניהו, שקיבל את בני הזוג פולארד עם נחיתתם, אמר: "ברוך שובכם, כמה טוב שבאתם הביתה. עכשיו תוכלו להתחיל את החיים מחדש, בחופש ובאושר. עכשיו אתם בבית".