דיווח כי נתניהו מתכנן לשריין את פולארד ברשימת הליכוד. בליכוד מכחישים

על רקע הדיווחים כי ג'ונתן פולארד, שנחת הבוקר בישראל, יקבל שיריון ברשימת הליכוד לכנסת, בליכוד מכחישים: אין כוונה לשריין אותו ברשימה. האם יועמד בראשות הבית היהודי?

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/12/20 11:00 טו בטבת התשפא

דיווח כי נתניהו מתכנן לשריין את פולארד ברשימת הליכוד. בליכוד מכחישים
ג'ונתן פולארד , צילום: ללא

האם ג'ונתן פולארד, שנחת הבוקר (ד') בישראל, לאחר 30 שנה בכלא האמריקאי ועוד חמש שנים תחת הגבלות מחמירות, יצטרף בימים הקרובים לפוליטיקה הישראלית? על פי דיווח הבוקר ב'מעריב', ראש הממשלה נתניהו שוקל לשריין לפולארד את המקום החמישי ברשימת הליכוד.

גורמים במערכת הפוליטית צוטטו בדיווח ואמרו כי אם פולארד לא יקבל בסופו של דבר את המקום ברשימת הליכוד, ישנו סיכוי גבוה כי יצטרף לרשימת ימינה, לרשימת תקווה חדשה בראשות גדעון סער, או אפילו יוצב בראשות הבית היהודי, לקראת הבחירות לכנסת שיתקיימו בעוד פחות משלושה חודשים.

איוב קרא, שרק ביום שישי האחרון חזר לתפקידו כחבר כנסת, אמר לאחר הפרסום, כי יש מקום לשריון אחד בלבד ברשימת הליכוד: "למען נצחון נתניהו והימין, אני בעד שריון ראוי, מוצלח ויחידי ברשימת הליכוד עבור יהונתן פולארד ותומך בכל מאודי, מאידך מציע להפסיק את תופעת השריונים בכל כנסת שרובם היו כושלים. צריך לבטל את כול השריונים הנוספים ולצאת לפריימריס כמסורת הליכוד וכפי שקבע בית הדין של הליכוד ומי שראוי יבחר".

בליכוד הכחישו את הדיווח ואמרו כי אין כוונה לשריין לפולארד מקום ברשימה לכנסת.

כזכור, פולארד ואשתו אסתר נחתו לפנות בוקר בישראל, לאחר שהגיעו במטוס פרטי, והתקבלו בשדה התעופה על ידי ראש הממשלה נתניהו. לאחר שבני הזוג פולארד ירדו ממטוסם בהתרגשות, נשקו לאדמת ארץ ישראל וברכו שהחיינו, ברך ראש הממשלה בנימין נתניהו את ברכת "מתיר אסורים" ווהעניק לג'ונתן תעודת זהות ישראלית. נתניהו אמר: "זה רגע מרגש נורא שיונתן ואסתר בבית, חזרו הביתה, כמה טוב שהם באו הביתה. שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה". 

"אנחנו נרגשים להיות בבית סוף סוף אחרי 35 שנים", אמר ג'ונתן לאחר הנחיתה. "אנו מודים לעם בישראל ולראש ממשלת ישראל על שהחזירו אותנו הביתה. אין מי שגאה יותר במדינה הזו או במנהיג שלה יותר מאיתנו. אנחנו מקווים להפוך לאזרחים פרודוקטיביים בהקדם האפשרי ולהמשיך בחיינו כאן. זו מדינה נהדרת. יש לה עתיד מזהיר. היא העתיד של העם היהודי ואנחנו לא הולכים לשום מקום".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן