שר הבריאות: "נכפיל ונקדם את היישוב טל מנשה"

יולי אדלשטיין הגיע יחד עם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן לנחם את משפחת הורגן ואמר: "כל ניסיון של הפחדה צריך להיענות בפיתוח ובנייה". בנימין הורגן, בעלה של אסתר הורגן הי"ד, הבהיר כי בנייה ביישוב, תחזק את צפון השומרון

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 27/12/20 18:19 יב בטבת התשפא

שר הבריאות: "נכפיל ונקדם את היישוב טל מנשה"
צילום: רועי חדי

שר הבריאות יולי אדלשטיין, הגיע היום (א') יחד עם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, לניחום אבלים בבית משפחת הורגן ביישוב טל מנשה. במהלך הביקור, בנימין הורגן בעלה של אסתר הורגן הי"ד, הבהיר כי המשפחה רוצה להוסיף בנייה ביישוב, כתשובה לרצח ולחזק את צפון השומרון כתשובה לרצח הקשה.

שר הבריאות אמר במהלך ביקורו, כי "מדובר במשפחה אצילית שלא מחפת נקמה ולא מחפשת לעשות רע אלא מחפשת את העתיד, העתיד של טל מנשה, העתיד של ההתיישבות כולה, הם מחפשים בנייה ושגשוג, בקיצור מחפשים חיים" שר הבריאות אמר כי הוא מקווה מאוד שיחד עם עבודת ראש המועצה יוסי דגן תוכל הממשלה לקדם ולהכפיל את לא רק את טל מנשה אלא את כל ההתיישבות כולה, "שידעו כל מבקשי רעתנו, שכל ניסיון לפגוע בנו ייענה בפיתוח ובנייה".

ראש המועצה יוסי דגן שהתלווה לאדלשטיין בביקור אמר: "המשפחה הזו מאירה את כל העולם באור יקרות, משפחה שלא מחפשת את הרע אלא את הטוב, טוב של בנייה, טוב של פיתוח, טוב של גדילה וצמיחה. ממשלת ישראל צריכה לאשר את התב"ע של היישוב טל מנשה עוד במהלך השבעה, זו תהיה התשובה שלנו לטרוריסטים הברברים ולכל העולם כולו שיעדו שעם ישראל כאן כדי לנצח"