הותר לפרסום: נעצר חשוד ברצח אסתר הורגן ז"ל

הותר לפרסום כי בתום פעילות מודיעינית ומבצעית מאומצת נעצר חשוד במעורבות בביצוע הרצח של אסתר הורגן ז״ל ביער ריחן בצפון השומרון. החשוד, פלשתיני מאזור ג'נין, נמצא בחקירה

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 24/12/20 14:09 ט בטבת התשפא

הותר לפרסום: נעצר חשוד ברצח אסתר הורגן ז"ל
אסתר הורגן ז"ל, צילום: באדיבות המשפחה

הותר לפרסום. בתום פעילות מודיעינית ומבצעית מאומצת של שירות הביטחון הכללי, משטרת ישראל, ימ"מ וצה"ל, נעצר היום (ה') חשוד במעורבות בביצוע הרצח של אסתר הורגן ז"ל ביער ריחן בתאריך ביום ראשון האחרון. החשוד, פלשתיני מאזור ג'נין נמצא בחקירת כוחות הביטחון. 

כזכור, הורגן, בת 52, אם לשישה תושבת טל מנשה שבצפון השומרון, אמנית ויועצת זוגית, יצאה בסביבות השעה 13:00 לריצה בשמורת הטבע יער ריחן בסמוך לישובה. כוחות משטרה ומתנדבי יחידות החילוץ של המשטרה עסקו בלילה שבין ראשון לשני, בסריקות לאיתורה של הנעדרת הורגן, לאחר שהתקבל דיווח מבני משפחתה בשעות הערב, כי יצאה לריצה במהלך הצהריים ולא שבה. בשעות הלילה המאוחרות, אותרה גופתה של הורגן על ידי הכוחות ביער ריחן שבשומרון כשהיא ללא רוח חיים ועל גופה סימני אלימות. 

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין קיים היום, ביקור תנחומים בבית משפחתה של אסתר הורגן. הנשיא פגש את בעלה בנימין וילדיה של אסתר ז"ל, ושמע מהם על שמחת החיים של אסתר ז"ל ועל העזרה והחסד שהציעה לכל סביבתה. בעלה בנימין סיפר לנשיא על דרכה ועל כך שראתה את הטוב בכל אדם: "אסתר ביקשה להרבות אור בעולם. ככה היא חיה וככה חינכה וגידלה את משפחתנו."
 
"את המקום הנפלא הזה בניתם כדי להקים, כדי לאהוב ומתוך הרצון להיות חלק מהארץ הזאת ולא כדי להתנכל לאחרים", אמר הנשיא והוסיף כי בימים האחרונים קרא על אסתר ז"ל והתרשם עמוקות עד כמה הרוח החיובית ליוותה אותה בחייה, "אתם ושכמותכם הציונים שמגשימים היום עבור כולנו", הוסיף.
 

צילום: מארק ניימן / לע"מ