החיסונים הראשונים של פייזר יגיעו לישראל ביום חמישי הקרוב

110 אלף יחידות חיסון של ענקית התרופות האמריקאית תגענה לארץ כבר ביום חמישי הקרוב. אנשי החברה צפויים לנחות בישראל ולתפעל את הליך המסירה לחברת טבע. משרד הבריאות: "טרם ידוע היום המדויק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/12/20 20:45 כא בכסלו התשפא

החיסונים הראשונים של פייזר יגיעו לישראל ביום חמישי הקרוב
צילום: shutterstock

כ-110 אלף חיסונים ראשונים נגד נגיף הקורונה של חברת "פייזר", צפויים להגיע לישראל ביום חמישי הקרוב, כך מסתמן הערב (ב'). אנשי החברה האמריקאית צפויים להגיע גם הם ולתפעל את הליך המסירה לחברת טבע. משלוח נוסף של מנות חיסון צפוי יהיה להגיע ביום שישי בשבוע לאחר מכן. במשרד הבריאות מקווים, כי עד סוף דצמבר יגיעו לישראל כל ארבעת מיליוני החיסונים.

במשרד הבריאות הגיבו לפרסומים: "מנות החיסונים הראשונות של חברת פייזר צפויות להגיע בימים הקרובים לישראל. טרם ידוע היום המדויק".

"שמחתי לשמוע שמנות החיסונים הראשונות צפויות להגיע בימים הקרובים לישראל. אני מוכן, כמובן", כתב נשיא המדינה ראובן ריבלין בחשבון הטוויטר שלו.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר היום בפתח ישיבת סיעת הליכוד כי על אף החיסונים, אנחנו נדרשים להקפיד על הנחיות הקורונה: "החיסונים בדרך. אנחנו עובדים על זה יומם ולילה. עד שהחיסונים יגיעו אנחנו צריכים להקפיד על הכללים ולהקפיד על ההחלטות הנכונות. אנחנו רואים את האור בקצה המנהרה. כשרואים את סוף המלחמה". 

"דווקא בשעה שרואים את הסוף", הוסיף נתניהו, "אנשים עלולים לחלות ולמות כשאפשר למנוע את זה. הדרך היחידה למנוע את זה היא למנוע ככל הניתן התקהלויות ומגעים מיותרים".