דרעי: "שר הביטחון חצה קו אדום בגלל שיקולים פוליטיים"

שר הפנים תקף את החלטת שר הביטחון לפתוח בחקירה ממשלתית בפרשת הצוללות, "אני קורא לך - חזור בך", ואמר כי ממשלת האחדות לקראת סופה: "אני ספק אם יש הצדקה ותועלת להמשיך בממשלה הזאת. אנחנו בשעת נעילה של הממשלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/11/20 15:22 ז בכסלו התשפא

דרעי: "שר הביטחון חצה קו אדום בגלל שיקולים פוליטיים"
גנץ ודרעי, צילום: חורחה נובמינסקי / לע"מ

סיעת ש"ס קיימה היום (ב') את ישיבתה השבועית. שר הפנים אריה דרעי לא אהב את החלטת שר הביטחון בני גנץ להקים ועדת בדיקה ממשלתית לרכש הצוללות ובפתח הישיבה תקף את גנץ. וקרא לו לחזור בו.

"אתמול נפל דבר בישראל", פתח דרעי. "כחבר ותיק בקבינט הביטחוני וכמי שעבד עם ראשי ממשלתו הרבה מאוד שנים, אני יכול לקבוע ששר הביטחון חצה קו אדום בגלל שיקולים פוליטיים. הקמת הוועדה שהוא בעצמו התנגד לה לפני כמה חודשים תהפוך את קודש הקודשים של צה"ל ומערכת הביטחון לחלק מתעמולת בחירות פוליטית וחשיפת מידע מסוג וסודי באמצעות הדלפות. אני קורא לשר הביטחון - ידידי, תרמת את מירב שנותיך לביטחון ישראל, חזור בך".

שר הפנים התייחס בדבריו גם לממשלה המקרטעת ואמר שהיה בין הדוחפים הראשיים להקמת הממשלה הזאת. "חשבתי שממשלת אחדות תהיה טובה לעם ישראל, בעיקר בתקופת משבר הקורונה, אך לאור ההתנהלות בזמן האחרון - אני בספק אם יש הצדקה ותועלת להמשיך בשותפות הזאת. אני פונה מכאן לראש הממשלה ולשר הביטחון - הגענו לשעת האמת, אנחנו בשעת נעילה של הממשלה".

 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן