קלמן ליבסקינד על יאיר גולן: "פוליטיקאי מתלהם"

המגיש התייחס לדבריו של ח"כ יאיר גולן, שתקף את עמית סגל וכתב "אני וחברי, אלה שבאמת בנו את הארץ הזו". ליבסקינד: "הייתי מת לשמוע מה יש לאבא שלי ז"ל – יהודי שומר מצוות, שעלה ארצה אחרי השואה, להגיד עליו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/11/20 11:07 ז בכסלו התשפא

קלמן ליבסקינד על יאיר גולן: "פוליטיקאי מתלהם"
קלמן ליבסקינד, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

קלמן ליבסקינד נגד יאיר גולן. איש התקשורת הסרוג זעם על דבריו של הח"כ ממרצ, שטען אתמול בפוסט שפרסם נגד העיתונאי עמית סגל כי הוא וחבריו הם "אלה שבאמת בונים את הארץ הזאת". ליבסקינד התייחס לאביו שעלה לארץ אחרי השואה ולחם במלחמת השחרור, וכינה את גולן "פולטיקאי מתלהם שמחלק ציונים.

יאיר גולן: "עמית סגל הוא בורג קטן במחנה הימין הקיצוני-משיחי"

"הייתי מת לשמוע מה יש לאבא שלי ז"ל – יהודי שומר מצוות, שעלה ארצה אחרי השואה, שהיה מראשוני חטיבת גולני, שנלחם במלחמת השחרור, שחרש בידיים את אדמת הארץ הזו – להגיד על פוליטיקאי מתלהם, שאחרי למעלה מ-70 שנה מחלק ציונים לאנשים כמוהו". כתב ליבסקינד בטוויטר.

כזכור, ח"כ גולן שרוי בעימות כבר תקופה ארוכה עם הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, שאף הגיש נגדו תביעת דיבה על דברים שכתב נגדו. גולן תהה אתמול, לאחר שסגל איזכר את "נאום התהליכים" של גולן במהלך סוף השבוע האחרון, "מדוע אני אישית מעורר בו (בעמית סגל) כזו חרדה, איך הפכתי לאויבו הראשי, ומדוע הוא חוזר ומשקר ביחס לתוכן דברי, והרי אין לחשוד בו בחוסר הבנת הנקרא או הנשמע?".


(ח"כ יאיר גולן)

"‏סגל הצעיר אינו חשוב", אמר סגן הרמטכ"ל לשעבר, "הוא בורג קטן במחנה הימין הקיצוני-משיחי, מחנה ששלח את סגל לדברר אותו בטלוויזיה כפרשן פוליטי, ומה השלב הבא? ברוך מרזל כפרשן לענייני התנחלויות, איתמר בן גביר פרשן משפטי ומאיר אטינגר פרשן צבאי?"

גולן המשיך לתהות: "‏צריך לומר: מה יותר מסוכן? נאום של סגן רמטכ"ל המצביע על תהליכים מסוכנים בחברה, או מעשי רצח של מחתרת יהודית? מה יותר מסוכן, דברי אמת מוכיחים, או רצח של איש ימין קיצוני במערת המכפלה? מה יותר מסוכן, בחינה אמיצה של מעשינו, או רצח של ראש ממשלה?".

"‏סגל הצעיר", תקף מי שכמעט היה הרמטכ"ל, "אתה מייצג ציבור שהגה ומימש את מרב האלימות הפוליטית בישראל בחמישים השנים האחרונות. אתה מנסה להשליט את הדעות הקיצוניות שלך על כל אזרחי ישראל", והוסיף כי "אני וחברי, אלה שבאמת בנו את הארץ הזו, ואלה שבאמת נלחמים עליה ובונים אותה גם כיום, לא ניתן למשיחיים כמוך להשתלט על סדר היום".

"‏הסכנה לקיומה של ישראל אינה בדברי, אלא במעשי הציבור אותו אתה מייצג, שיחד עם שחיתות שלטונית ממארת, מאיים לחרב את המפעל הציוני, ולתקוע את ישראל לתוך בור תחתית אפל של לאומנות משתלחת, בערות מתקדמת, אלימות מתגברת ואפס תקווה לעתיד טוב יותר", סיכם חבר הכנסת גולן.

חבר הכנסת מתן כהנא ענה לגולן ואמר: "די, יאיר. פשוט די. היית סגן רמטכ"ל והפכת עצמך לגימיק מהלך של פרובוקציות וקללות. כמו ילד שמושך בצמות של ילדות כדי למשוך תשומת לב. הרי אתה לא באמת מאמין שרק אנשי שמאל נלחמו ובנו את הארץ הזו. כמה עוד לקרוע את העם שלנו בשביל לקושש רבע קול?".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן