נתניהו נגד ימינה: "לא זקוקים למפלגה אחרת שתלחץ עלינו"

ראש הממשלה אמר את הדברים בוועידת מרכז ישיבות בני עקיבא ומקור ראשון, בהתייחסות לתקציבים שהועברו למוסדות הציונות הדתית, וטען כי לא מדובר בעניין סקטוריאלי. בהמשך בירך נתניהו את הרב דרוקמן לרגל יום הולדתו ה-88

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 16/11/20 10:59 כט בחשון התשפא

נתניהו נגד ימינה: "לא זקוקים למפלגה אחרת שתלחץ עלינו"
הודף את השמועות על לחץ ממפלגות הציונות הדתית. נתניהו, צילום: Miriam Alster/FLASH90

ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם הבוקר (ב') בוועידת מרכז ישיבות בני עקיבא ומקור ראשון ואמר כי "החינוך הוא נשמת אפינו בכל עת וגם בזמן מגפת הקורונה. לכן אני גאה על כך שהובלנו בשבוע שעבר את תקצוב מוסדות החינוך של הציונות הדתית, הוספנו לזה כמובן את תקצוב פעולות השירות הלאומי, תנועות נוער ומכינות קדם צבאיות".

"אבל החדשות האמיתיות שזה לא סקטוריאלי" טען נתניהו והדף את השמועות על לחץ מכיוון ימינה והבית היהודי שעזרו להעברת התקציב "אנחנו לא זקוקים למפלגה כזאת או מפלגה אחרת שתלחץ עלינו, אנחנו מאמינים בזה כחלק מהמורשת של כל עם ישראל".

ראש הממשלה בחר לחזק את אנשי ונשות החינוך "שממשיכים ללמד את דור העתיד שלנו למרות כל הקשיים. הצוותים הרפואיים שלנו נלחמים בחזית הבריאות, ואתם נלחמים בחזית החינוך ואתם עושים עבודה מצוינת. אני מצדיע לכם".

לבסוף שלח נתניהו "ברכת מזל טוב ובריאות טובה לידידי הרב חיים דרוקמן, ראש רשת בני עקיבא, בהגיעו רק לאחרונה לגיל 88. אני מאחל לרב דרוקמן המשך עשייה ברוכה למען עם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן