סמוטריץ' לגולשים: אל תקנו בבלאק פריידי

לקראת פתיחת החנויות ברחבי הארץ וכשבועיים לפני ה"בלאק פריידי", בצלאל סמוטריץ' יוזם קמפיין לעידוד קנייה מחנויות כחול לבן: "מתוך סולידריות ישראלית נדלג השנה על הקניות מחו"ל"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 07/11/20 19:48 כ בחשון התשפא

סמוטריץ' לגולשים: אל תקנו בבלאק פריידי
צילום: דוברות

לקראת פתיחת החנויות ברחבי הארץ וכשבועיים לפני ה"בלאק פריידי" (Black Friday) הפותח את עונת הקניות בארצות הברית ובעולם כולו, ח"כ בצלאל סמוטריץ' יוזם קמפיין לעידוד קנייה מחנויות כחול לבן, ויוצא הערב בקריאה לאזרחי ישראל: הצטרפו אליי לקמפיין סולידריות חברתית - השנה קונים רק ישראלי!

"מדינת ישראל נמצאת באחד המשברים הכלכליים הגדולים שידעה מאז ומעולם. אלפי עסקים ישראלים סגורים במשך חודשים, העצמאים קורסים תחת הנטל וזקוקים לנו כדי להרים את הראש מעל המים, להצליח להתפרנס ולשמור על משפחותיהם ועל כבודם", אמר סמוטריץ'.

"תמיד ידענו להתעלות ולהתאחד בעתות משבר ולעמוד אחד לצידו של השני. נשים את הפוליטיקה בצד ומתוך סולידריות ישראלית נדלג השנה על הקניות מחו"ל וגם אם זה קצת יותר יקר נקנה מעסקים מקומיים."

בהמשך השבוע יפנה ח"כ סמוטריץ' לפוליטיקאים ולמגוון רחב של אישים מימין ומשמאל, דתיים, חרדים וחילונים בקריאה להצטרף ליוזמה. 

סמוטריץ' הוסיף: "זו יוזמה משותפת לכל חלקי האוכלוסייה בלי הבדל דת גזע ומין. אני מאמין שאם נתגייס יחד להעלאת המודעות נצליח לייצר שינוי. זה מסוג המשברים שהעם הנהדר שלנו יכול וצריך להתגלות בשיא תפארתו. לצערי בחודשים האחרונים יש תחושה שאיבדנו את הסולידריות ושכחנו את הביחד. דווקא עכשיו - סולידריות ישראלית!"

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן