קורונה בישראל: 754 חולים חדשים, ירידה משמעותית במספר החולים במצב קשה והמונשמים

הירידה בתחלואה ממשיכה, כאשר אחוז הבדיקות החיוביות עומד על פחות משני אחוזים. 353 אנשים מאושפזים במצב קשה, מתוכם 154 מונשמים. לא נפטרו אנשים במהלך הלילה

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/11/20 07:59 יח בחשון התשפא

קורונה בישראל: 754 חולים חדשים, ירידה משמעותית במספר החולים במצב קשה והמונשמים
ירידה משמעותית בתחלואה. אילוסטרציה, צילום: נתי שוחט, פלאש 90

משרד הבריאות מפרסם הבוקר (ה') את נתוני הקורונה ליממה האחרונה, מהם עולה כי התגלו 754 מאומתים חדשים, שמהווים 1.89 אחוזים מתוך 39,699 תוצאות בדיקות שהתקבלו ב-24 השעות האחרונות. במהלך הלילה לא נפטרו אנשים, ומספר הנפטרים מפרוץ המגפה עומד על 2,597.

ביממה האחרונה נרשמה ירידה משמעותית בתחלואה, כאשר 353 אנשים מאושפזים בבתי החולים במצב קשה, ירידה של 11 אנשים במהלך הלילה. גם במספר המונשמים חלה ירידה, בזמן שישנם 154 מונשמים בבתי החולים. 

אמש (ד') הגיע לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, מסוק ובו קצין הרפואה הראשי של צבא ירדן, אשר חלה בקורונה והוצרך לחיבור למכונת הנשמה. אירוע זה מצטרף לאישפוזו של בכיר הרשות הפלשתינית סאיב עריקאת באותו בית חולים בשל הדרדרות במצבו לאחר שנדבק בנגיף, וחובר למכונת אקמו. 

אתמול אישר קבינט הקורונה את ההקלות שייכנסו לתוקף כחלק מהשלב הבא בתכנית, כאשר ביום ראשון ייפתחו חנויות הרחוב והמסחר יחזור לפעולה בכל רחבי הארץ, למעט ערים אדומות שנמצאות בסגר. הכניסה לחנויות תוגבל לעד ארבעה אנשים בכל זמן נתון ובהתאם להנחיות התו הסגול. בהמשך ידון הקבינט בהחזרת מערכת החינוך לפעילות מלאה והוספת הגבלות אחרות כדי למנוע עלייה בתחלואה.