רבני הציונות הדתית: "להצביע לדונלד טראמפ"

ערב הבחירות בארצות הברית, הוציאו ותיקי הרבנים בציונות הדתית קריאת תמיכה בנשיא המכהן. "בשבילכם זה פתק הצבעה, בשבילנו זו שאלה של חיים"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 01/11/20 20:30 יד בחשון התשפא

רבני הציונות הדתית: "להצביע לדונלד טראמפ"
הרב חיים דרוקמן. קורא לתמיכה בטראמפ, צילום: פלאש 90

מספר רבנים בכירים מהציונות הדתית קוראים לתמיכה בנשיא המכהן דונלד טראמפ בבחירות הקרובות לנשיאות ארצות הברית. החותמים הם: הרב חיים דרוקמן, זקן רבני הציונות הדתית וראש מרכז ישיבות בני עקיבא, הרב דב ליאור, לשעבר הרב הראשי לקריית ארבע - חברון, הרב שבתי סבתו, ראש ישיבת מצפה יריחו, הרב יהושע שפירא, ראש ישיבת רמת גן, הרב שמואל אליהו, הרב הראשי לצפת שכבר הוציא קריאה מוקדמת לתמיכה בטראמפ, והרב דוד פנדל, ראש ישיבת שדרות.

"אנו קוראים לכם לתמוך במועמדות של דונלד טראמפ לנשיאות ארצות הברית", אמרו הרבנים, "הנשיא טראמפ חסם במשך שנות כהונתו את תוכנית הגרעין של איראן - האויבת הגדולה של השלום העולמי. המדינה הזאת מפתחת נשק גרעיני ומכריזה השכם והערב שהיא רוצה להשמיד את מדינת ישראל. המדינה הזאת מספקת לחיזבאללה ולחמאס מאות אלפי טילים שמכוונים כנגד מיליוני האזרחים בישראל. מעודדת את המלחמה בסוריה, תומכת בחות'ים שתוקפים את שדות הנפט סעודיה ומבעירה אותה. מעודדת את המלחמה באזרביג'אן ומעורבת בכל מקום שיש בו מלחמה ושפיכות דמים באזור".

בכירי הציונות הדתית טענו גם כי "בתחילת השנה קבעו מדינות אירופה המרכזיות שאיראן מפירה בגסות את ההסכם שחתם ברק אובמה, וממשיכה לפתח נשק גרעיני בשונה מההסכם שנחתם עם ברק אובמה. ואף על פי כן מכריז ג'ו ביידן שהוא יחדש את ההסכם המסוכן הזה עם איראן".

"כנגד כל המלחמה ושפיכות הדמים הזאת נחתמים בימים אלו הסכמי שלום בין ישראל למדינות ערב חשובות באיזור בעידודו ובתמיכתו הבלתי מתפשרת של דונלד טראמפ. ההסכמים הללו מקדמים הסכמים נוספים שמדוברים כעת והם יחזקו את הכלכלה האזורית, יחזקו את הביטחון באזור, יחזקו את השלום האזורי".

"אם אכפת לכם ממדינת ישראל", סיכמו הרבנים וקראו, "אם אכפת לכם מהשלום בעולם. אנא, תמכו בדונלד טראמפ. בשבילכם זה פתק הצבעה, בשבילנו זו שאלה של חיים". 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן