יאיר גולן עונה לעמית סגל: "עיתונאי החצר של בלפור"

אחרי שנדרש לפרסם התנצלות בפני פרשן חדשות 12, סגן הרמטכ"ל לשעבר מבהיר כי הוא לא מתכוון לחזור בו: "משוכנע שזנח נורמות עיתונאיות ראויות - בהצלחה עם תביעת הדיבה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/10/20 09:35 כז בתשרי התשפא

יאיר גולן עונה לעמית סגל: "עיתונאי החצר של בלפור"
גולן. ממשיך את המאבק נגד סגל, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

"אני ממש אוהב שמתקיפים אותי זה מעיר בי את נפש הלוחם": כך עונה הבוקר (ה') חבר הכנסת יאיר גולן, לדרישת חדשות 12 והפרשן הפוליטי עמית סגל כי עליו לפרסם התנצלות על התבטאויותיו הקודמות כלפי סגל. 

גולן התייחס אתמול (ד') בחשבון הטוויטר שלו לפרסום ההקלטות של מנדלבליט וטען כי "עכשיו זה ברור איך הארגון עובד- נתניהו אוסף את ההקלטות, עמית סגל מפרסם ומיקי זוהר מאיים. פשע מאורגן".

בעקבות הציוץ, נשלח מכתב לחבר הכנסת ממרצ בו נטען כי "הפרסום הנ"ל, אשר מאשים את חדשות 12 ומר סגל, שעשו את עבודתם העיתונאית נאמנה, כי הם חלק מארגון של פשע מאורגן" בלשונו של ח"כ גולן, "הינו פרסום שקרי, דיבתי ופוגעני, אשר עולה כדי לשון הרע חמורה ביותר".

הבוקר מפרסם סגן הרמטכ"ל לשעבר ציוץ נוסף, בו הוא מבהיר כי אינו מתכוון לחזור בו מאף התבטאות שלו, ואף מכנה את סגל "שותף של עבריין לכאורה", כאשר הוא מכוון גם לנתניהו. 

"אז עמית סגל עלה להתקפה, והגיש נגדי תביעת דיבה", אמר גולן, "עיתונאי החצר של בלפור, האיש הממונה על הספינים התקשורתיים עבור נתניהו, סבור שאין זה ראוי שאפילו ארמוז על שותפותו בארגון העברייני שמקיף את ראש הממשלה, לדעתי כמובן". 

חבר הכנסת ממרצ המשיך והוסיף, "אז מר סגל הצעיר, אומר הבוקר ובמיוחד עבורך את הדברים הבאים: אתה שותף לעבריין לכאורה, אתה מנסה לייצר עבורו סדר יום ציבורי שקרי ובלתי חשוב כדי להסיט ממנו את הביקורת על כישלונותיו המתמשכים. כן, אני חושד בך בתיאום מלא עם האבא או בנו או עם שניהם, וכן אני ממש משוכנע שמזמן זנחת נורמות עיתונאיות ראויות. אתה מייצג בדיוק את מה שאני נלחם כנגדו - השחתת המרחב הציבורי, וזריעת כאוס במערכות השלטוניות בישראל. אה, כמעט שכחתי, בהצלחה עם תביעת הדיבה. אני ממש אוהב שמתקיפים אותי זה מעיר בי את נפש הלוחם".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן