עמית סגל נגד יאיר גולן: פרסם התנצלות

חבר הכנסת ממרצ טען כי הפרשן הסרוג, הוא חלק מ"פשע מאורגן" של הליכוד ונתניהו. בתגובה לכך דורשים בחדשות 12 כי גולן יפרסם התנצלות פומבית בעקבות "הפרסום הפוגעני"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/10/20 15:49 כו בתשרי התשפא

עמית סגל נגד יאיר גולן: פרסם התנצלות
עמית סגל, דורש מיאיר גולן לפרסם התנצלות, צילום: פלאש 90

הפרשן הפוליטי עמית סגל, ומערכת חדשות 12 פנו בשעות הצהריים (ד') באמצעות היועץ המשפטי של הערוץ לחבר הכנסת יאיר גולן, בדרישה כי יפרסם התנצלות פומבית בעקבות הציוץ שלו בטוויטר, בו התייחס לחשיפת ההקלטות של היועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט. 

גולן צייץ הבוקר (ד') בחשבון הטוויטר שלו כי "אתמול בערב עמית סגל פרסם הקלטות מביכות של מנדלבליט מלפני שנים. הבוקר מיקי זוהר מאיים שאם מנדלבליט לא יבטל את משפט נתניהו יפורסמו עוד הקלטות. עכשיו זה ברור איך הארגון עובד- נתניהו אוסף את ההקלטות, עמית סגל מפרסם ומיקי זוהר מאיים. פשע מאורגן".

בעקבות הציוץ, נשלח מכתב לחבר הכנסת ממרצ בו נטען כי "הפרסום הנ"ל, אשר מאשים את חדשות 12 ומר סגל, שעשו את עבודתם העיתונאית נאמנה, כי הם חלק מארגון של פשע מאורגן" בלשונו של ח"כ גולן, "הינו פרסום שקרי, דיבתי ופוגעני, אשר עולה כדי לשון הרע חמורה ביותר". 

בהמשך נטען כי הדברים שייחס סגן הרמטכ"ל לשעבר לחדשות 12 ולעמית סגל, יש בהם כדי לבזות, לפגוע ולהשפיל אותם. בעקבות כל הטענות האלה, דורשים חדשות 12 ועמית סגל מיאיר גולן לפרסם התנצלות פומבית וחזרה מהדברים, בחשבון הטוויטר שלו. 

ההקלטות שהביא אתמול פרשן חדשות 12 נגעו לשיחה בין אביחי מנדלבליט לאפי נוה משנת 2016, בה נשמע היועמ"ש תוקף את ניצן על כך שאינו סוגר את התיק שלו מעילת חוסר אשמה: "אתה מבין שהמאנייק הזה לא מחליט בתיק שלי? הוא...אני...אני... לא יודע מה לעשות איתו", נשמע מנדלבליט במהלך השיחה. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן