גמזו על החתונה בגבעת זאב: "מחזק את ידי השוטרים" | דרעי: "בושה"

פרויקטור הקורונה התייחס לפינוי החתונה בגבעת זאב ותמך בפעילות המשטרה: "זה מסר לכל מי שלא מיישם את ההנחיות, בחוצפה וחוסר רגישות". דרעי בתגובה: "צר לי שפרופ׳ גמזו הביע תמיכה בפעילות האלימה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/10/20 22:27 כו בתשרי התשפא

גמזו על החתונה בגבעת זאב: "מחזק את ידי השוטרים" | דרעי: "בושה"
צילום: David Cohen/FLASH90

הערב (ד') בגבעת זאב הוזעק כוח משטרתי לעצור חתונה שהתקיימה בבית פרטי, אלא שבמהרה האכיפה הפכה לאירוע אלים. התיעוד הביא גינויים רבים בעיקר מחברי הכנסת החרדיים ובראשם שר הפנים אריה דרעי שאמר: "אירוע מזעזע הערב בחתונה בגבעת זאב בירושלים. אין שום סיבה שבעולם ששוטרים יפרצו עם רובים שלופים לבית ויפצעו אנשים. אפנה הערב לרה״מ נתניהו ואדרוש בדיקה יסודית לארוע החמור והפסקת האלימות המשטרתית הקשה".

כוחות משטרה פינו בצורה אלימה חתונה בגבעת זאב

אלא שדווקא פרויקטור הקורונה, פרפסור רוני גמזו הביע תמיכה במשטרה: "פעולת המשטרה היא מסר לכל מי שלא מיישם את ההנחיות, בחוצפה וחוסר רגישות. סוג האכיפה הזה יימשך". עוד הוסיף: "מחזק את ידי השוטרים, יודע שזה מורכב וקשה. אני לא מצר על טענות המשפחה. כל מי שיוזם חתונה בעת הזאת שייקח בחשבון שהוא מסכן חיים בכל היבט שהוא".

בתגובה לתמיכה הגיב בכעס השר דרעי: "צר לי שפרופ׳ גמזו הביע תמיכה בפעילות האלימה הערב בחתונה בגבעת זאב. זו חוצפה שאין כדוגמתה. מדוע פרופ׳ גמזו לא תמך בפיזור אלים של ההפגנות? מדוע לא תמך בנקיטת אלימות בעקבות ההתקהלויות בחופי הרחצה? מדוע פרופ׳ גמזו לא קורא לסגור באלימות חנויות של בעלי עסקים שמפרים סגר ברחבי הארץ? רק הפיזור האלים של שוטרים עם רובים בחתונה בגבעת זאב, שלא היתה צריכה להערך, גרמה לך לפרסם הודעה תמיכה? בושה וחרפה״

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן