23 נפטרו ביממה האחרונה, ואחוז המאומתים מוסיף לרדת | מספרי הקורונה

מספר החולים במצב קשה מוסיף לרדת, ועומד על 847. מתוך כ-48 אלף בדיקות שנערכו אמש, אומתו 4,117 לקורונה, מספר שממשיך את המגמה של הירידה באחוז המאומתים הכללי, ונראה כי נכון לעכשיו התפשטות המגפה במגמת בלימה

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/10/20 09:00 כ בתשרי התשפא

23 נפטרו ביממה האחרונה, ואחוז המאומתים מוסיף לרדת | מספרי הקורונה
ארכיון, צילום: shutterstock

חדשות טובות במאבק בקורונה. אחוז המאומתים מתוך כלל הבדיקות מוסיף לרדת, ועומד נכון להבוקר (ה') על 8.57% חיוביים מתוך כלל הבדיקות. מדובר במספר הנמוך ביותר מזה כשלושה שבועות, מאז ערב ראש השנה. מדובר בהמשך מגמת הירידה באחוז המאומתים הכולל ברחבי הארץ, כתוצאה מהסגר, דבר שמצביע, נכון להיום, על מה שנראה כבלימה בהתפשטות המגפה בישראל.

הממשלה אישרה את הארכת הסגר עד יום שלישי הבא

עם זאת, המספרים המוחלטים עדיין גבוהים מאוד. אתמול אומתו כחיוביים לקורונה 4,117 בני אדם, מתוך 48 אלף בדיקות שהתקיימו. נזכיר כי בשבועיים האחרונים הגיע מספר הבדיקות היומי בישראל לשיא של בין 60 ל-70 אלף בדיקות ביום. בסך הכל יש נכון להבוקר 61,049 חולי ונשאי קורונה פעילים בישראל, כשבשיא, לפני כשבוע, הגיע המספר לכ-72 אלף חולים פעילים.


(הצהרת שר הבריאות אדלשטיין, אתמול)

מספר המונשמים ירד מעט, ועומד נכון להבוקר על 236 חולים הזקוקים להנשמה. מספר החולים במצב קשה, שכבר הגיע כמעט ל-900, רושם גם הוא ירידה ועומד נכון להבוקר על 847. ביממה החולפת נפטרו בישראל 23 בני אדם כתוצאה מקורונה, ומספר הנפטרים הכולל מאז החלה התפרצות המגפה עומד על 1,824 בני אדם.

במקביל, אישרה אתמול בלילה הממשלה, במשאל טלפוני, את הצעת שר הבריאות על תיקון והארכת תקנות סמכויות מיוחדת להתמודדות עם נגיף הקורונה, התקנות הנוגעות להגבלת ההפגנות למרחק של עד 1,000 מטר מהבית, ולא יותר מ-20 איש במקום אחד, עד ל-13 באוקטובר - יום שלישי הקרוב. 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן