אשת ראש הממשלה הפרה את הסגר? "מקפידה באופן מחמיר"

על פי הדיווח, ספר הוזמן למעון הרשמי כדי לספר את שרה נתניהו. ראש הממשלה אמנם זכאי לשירותים מהסוג הזה מעצם תפקידו, אך לאשתו אין תפקיד רשמי ואין אישור לשירות כזה. שרה נתניהו: "הנחתי שמותר לי כמו בטלוויזיה כי צילמתי סרטון הסברה לעטיית מסכות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/10/20 08:31 יט בתשרי התשפא

אשת ראש הממשלה הפרה את הסגר? "מקפידה באופן מחמיר"
שרה ובנימין נתניהו, צילום: Alex Kolomoisky/POOL

בערב חג הסוכות, ממש לקראת סוף שבוע שעבר, הגיע ספר מקצועי למעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים. הכתובת: אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו. הגעת הספר בוצעה להנחיות משרד הבריאות האוסרות שהיית אדם בבית מגורים של אדם אחר שלא למטרה מותרת. כך פורסם ב'ידיעות אחרונות'. חשוב לציין כי שלא כמו ראש הממשלה שרשאי לשירות מסוג זה מעצם הופעותיו הרבות בתקשורת, אשת ראש הממשלה אינה דמות ציבורית ולכן גם אינה זכאית לשירות הזה. 

"כל מי שמבקר במעון ראש הממשלה יעיד שהגברת נתניהו לא רק עוטה מסיכה בעצמה בתוך הבית, אלא מבקשת מכולם לעשות זאת, וזהו גם המסר שביקשה להעביר לציבור", אמרו גורמים מטעמה של שרה נתניהו שגם אישרו כי אכן הוזמן עבורה ספר למעון. "לפני חג הסוכות צילמה הגברת נתניהו סרטון הסברה לשירות הציבור בו קראה לכולם לעטות מסיכות. מאחר שהיא דמות ציבורית משפיעה ומדובר בסרטון הסברה לשירות הציבור, היא הניחה שניתן להשתמש בשירותי ספר, כפי שנהוג בערוצי הטלוויזיה. הגברת נתניהו והספר עטו מסיכה וכפפות בזמן ששהו יחד והיא אף ביקשה מהספר להימנע משיחה מטעמי זהירות".

עוד דווח אתמול ב-ynet, כי גם בנו בן ה-15 של יו"ר ימינה, נפתלי בנט, הפר את הנחיות משרד הבריאות. חברתו של הבן הגיעה ברגל בערב יום כיפור לבית משפחת בנט ברעננה מביתה שבהרצליה. בתיעוד שעלה בחשבונו האישי, נראים השניים מצלמים סרטונים עם צאת יום כיפור. מלשכתו של בנט נמסר: "במהלך יום הכיפורים, החברה של בנו המתבגר של בנט הגיעה לבקר אותו בביתם, ללא ידיעתם מראש של בנט ורעייתו. ח"כ בנט לוקח אחריות, מצר על כך, שוחח עם בנו ויפעל שזה לא יישנה".