הוענק פרס ביטחון ישראל ל-3 פרויקטים מצטיינים

פרס ביטחון ישראל הוענק לשלושת המיזמים המצטיינים של שנה זו, שתרמו להגנה על ביטחון המדינה ושמירה על יתרונה האיכותי. הנשיא ריבלין: "הפרויקטים הזוכים, הם בשתי מילים - חוצפה ישראלית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/09/20 20:23 כד באלול התשפ

הוענק פרס ביטחון ישראל ל-3 פרויקטים מצטיינים
פרויקטים ביטחוניים מצטיינים, צילום: קובי גדעון, לע"מ

פרס ביטחון ישראל לשנת 2020 (תש"ף) הוענק לשלושה פרויקטים מצטיינים של המוסד, צה"ל, שב"כ, מפא"ת במשרד הביטחון והתעשיות הביטחוניות. בנוסף, הוענק פרס על מפעל חיים לא' מהמוסד על יזום פתרונות טכנולוגיים.



נשיא המדינה רובי ריבלין, שר הביטחון, בני גנץ, הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי ומנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל'), אמיר אשל, העניקו הערב (א') בטקס חגיגי בבית הנשיא בירושלים, את פרס ביטחון ישראל עבור פרויקטים ופעילויות שתרמו לביטחון המדינה ולשמירה על עוצמתה ויתרונה האיכותי בשדה הקרב, הן בהיבט הטכנולוגי והן בהיבט המבצעי.

"הפרויקטים הזוכים, הם בשתי מילים - חוצפה ישראלית".

"הפרויקטים הזוכים, הם בשתי מילים - חוצפה ישראלית".צילום: קובי גדעון, לע"מ


נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין אמר לאחר הענקת הפרסים: "הפרויקטים הזוכים, הם בשתי מילים - חוצפה ישראלית. זו לא רק היכולת הגבוהה, זו לא רק החשיבה מחוץ לקופסה, זו לא רק עבודת הצוות, זה בעיקר – תמיד תמיד להקדים את האויב, ולהראות לו את הגב".

שר הביטחון, בני גנץ אמר למקבלי הפרס: "אני גאה בכם, חיילי ועובדי מערכת הביטחון והתעשיות הביטחוניות, שפועלים כל השנים בצללים. הפרס הזה הוא כמילות הערכה ותודה, על אין-ספור השתיקות המבורכות שגזרתם עלינו".