קרני שומרון כתומה: כ-200 תלמידים ואנשי צוות נכנסו לבידוד, מוסדות חינוך נסגרו

חולה קורונה מאומת הוביל לכך שמעל 30 אנשי צוות וכ-160 תלמידים - נכנסו לבידוד ושני מוסדות חינוך במועצה נסגרו. מתחם בדיקות קורונה נפתח, ובהודעה שנמסרה לתושבים, נכתב: "אנו ממליצים מכל מי שנכנס לבידוד לבצע בדיקה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 08/09/20 13:20 יט באלול התשפ

קרני שומרון כתומה: כ-200 תלמידים ואנשי צוות נכנסו לבידוד, מוסדות חינוך נסגרו
קרני שומרון, צילום: Sraya Diamant/Flash90

קרני שומרון כתומה. כשעתיים לפני כניסת השבת התקבל מידע על חולה קורנה מאומת באחד מצוות מוסדות החינוך במועצה המקומית קרני שומרון. אתמול (ב') אשת צוות נוספת נמצאה חיובית לנגיף. במועצה נעשו מאמצים גדולים לברר את היקף המגעים של החולה עם הצוות והתלמידים אך רק ביום ראשון בצהריים - ולאחר הפעלת לחצים - נציגי משרד הבריאות יצרו קשר עם גורמים במועצה. תשובות משרד הבריאות לא נתנו מענה לספקות רבים, והמועצה נאלצה להתמודד עם הנחיות סותרות, מה שגרם לזמן נוסף של אי ודאות.

התוצאה: במשרד החינוך החליטו לסגור שני מוסדות חינוך בתחומי המועצה ולעבור ללמידה מרחוק. מעל 30 אנשי צוות וכ-160 תלמידים נכנסו לבידוד.

בקרני שומרון חששו כי במהלך הימים עד לקבלת התשובות, נדבקו אנשים נוספים שהמשיכו את שרשרת ההדבקה. לאור מספרם הרב של המבודדים וסגירת שני מוסדות חינוך, משרד הבריאות נענה לבקשת המועצה ומתחם בדיקות קורונה נפתח. בהודעת המועצה לתושבים, נכתב: "אנו ממליצים מכל מי שנכנס לבידוד לבצע בדיקה".