השר רפי פרץ מתגייס למען הקהילות היהודיות בתפוצות: "ירושלים זה הבית שלהם"

השר לירושלים ומורשת נפגש עם מנכ"ל תורה מציון במטרה לפעול יחד לסייע לקהילות היהודיות בתפוצות. הרב פרץ: "המשרד רואה את עצמו כשותף ואני רוצה למצוא את הדרכים כדי לעזור ולסייע לכם, מה שראוי לכם".

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/08/20 12:33 ד באלול התשפ

השר רפי פרץ מתגייס למען הקהילות היהודיות בתפוצות: "ירושלים זה הבית שלהם"
הרב פרץ וזאב שוורץ, צילום: ללא

שר ירושלים ומורשת הרב רפי פרץ נועד עם מנכ"ל תורה מציון, זאב שוורץ במטרה לפעול יחד לסייע לקהילות היהודיות בתפוצות. והעמקת הקשר לירושלים ומורשת דרך שליחי תורה מציון בתפוצות. בפגישה שהתקיימה בלשכת השר, פרס זאב שוורץ מנכ"ל הארגון בפני השר את הקשיים והבעיות לאור התפשטות הקורונה.

השר אמר כי "החבורה הזאת של תורה מציון עושים עבודה נפלאה בתפוצות. התנועה מגיעה לשנתה ה-25 והצליחה לשלוח אלפי שליחים בעולם להיות מחנכים, ראשי כוללים, אברכים ודמויות מפתח בקירוב לבבות של היהדות העולמית. העבודה שלכם מקרבת את יהדות התפוצות למדינת ישראל, לציונות, ליהדות ולארץ ישראל." השר ציין כי הוא נרתם לסייע לארגון בתקופה הזו, ומסר, "ירושלים זה הבית שלהם ושל תורה מציון. המשרד רואה את עצמו כשותף ואני רוצה למצוא את הדרכים כדי לעזור ולסייע לכם, מה שראוי לכם."

זאב שוורץ מנכ"ל תנועת תורה מציון: "מצאנו אצל השר הרב רפי פרץ אוזן קשבת ואהדה גדולה לשליחי תורה מציון. כשר בממשלת ישראל המעריך את התרומה וההשפעה העצומה של תורה מציון כתנועה תורנית ציונית בתפוצות, אנו מצפים לעבוד  יחד במטרה לעמוד באתגרים המורכבים הניצבים לפתחנו בתקופה ייחודית זו בקהילות היהודיות בעולם".