חקירת האונס באילת: ארבעה חשודים נעצרו

מהמשטרה הודיעו כי מספר החשודים באונס המחריד באילת הוא דו ספרתי, וכי המשטרה מתקרבת אל שורת מעצרים של החשודים. החשוד ברביעי שנצער הוא נער בן 17 מהדרום מחר בית המשפט ידון בהארכת מעצרו

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/08/20 22:01 ב באלול התשפ

חקירת האונס באילת: ארבעה חשודים נעצרו
צילום: Tomer Neuberg/flash90

המשטרה ממשיכה לחקור את פרשת האונס באילת, ובמהלך השבת הביאה למעצר חשוד נוסף רביעי במספר. העצור הרביעי  הינו נער בן 17, תושב הדרום נעצר בחשד למעורבות במקרה, והוא מצטרף אל שלושה עצורים שכבר נעצרו בהם גבר בן 27. הצעיר בן ה-17 וכן העצור הראשון יובאו בפני בית המשפט לדון בהארכת מעצרם.

במשטרה הודיעו כי צוות החקירה הצליח להגיע להערכה של מספר החשודים המעורבים באירוע, וכרגע פועלים לזיהויים וצפויים מעצרים שלהם בימים הקרובים.  על פי המשטרה מספר החשודים באירוע הינו דו ספרתי, וכי המשטרה קרובה למעצרם בזכות צפייה במצלמות האבטחה בזירת האירוע. במשטרה ממשיכים לקרוא לכל מי שהיה בסביבתה של הקטינה ונכח במסדרון שבו אירע האירוע - להגיע למשטרה למסור עדות.

המשטרה נמסר כי "צוות החקירה המיוחד של מרחב לכיש ומפקד המרחב נצ"מ רונן אבניאלי רואים בחומרה רבה את הפרשה והם משקיעים בה את מירב הכוחות על מנת להביא לפיצוח ופענוח של כל האירועים אשר התרחשו במלון "הים האדום" באילת לפני כשבוע וחצי".