המשטרה: נעצרו שלושה חשודים בתקיפת המפגינים בתל אביב

אחרי האלימות המתועדת בהפגנה נגד נתניהו, הודיעה המשטרה כי נעצרו שלושה בני אדם החשודים בתקיפה. ראש הממשלה גינה את התקיפה, והאשים את יו"ר האופוזיציה ואת אהוד ברק בהתססת המפגינים

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/07/20 15:25 ח באב התשפ

המשטרה: נעצרו שלושה חשודים בתקיפת המפגינים בתל אביב
ההפגנות בתל אביב, אמש, צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

המשטרה הודיעה כי נעצרו שלושה חשודים בתקיפה בהפגנה בתל אביב אמש. כזכור, במהלך ההפגנה של מחאת "הדגלים השחורים" מול ביתו של השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, תועדו מספר בני אדם התוקפים את המפגינים, בין השאר גם באמצעות גז מדמיע. מוקדם יותר היום גינו ראש הממשלה נתניהו ופוליטיקאים נוספים בימין את האלימות, והאשימו את יו"ר האופוזיציה לפיד ואת ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק בהתססת המפגינים.

מהמשטרה נמסר כי אמש (ג') התקיימה מחאה בתל אביב, שבשלב מסוים התפצלה למספר תהלוכות, ובהמשך התגלעו אירועי אלימות לרבות פגיעה פיזית במפגינים ופציעתם. מיד עם קבלת הדיווח המשטרה פתחה בחקירה במסגרתה זוהו החשודים בתקיפה ונאספו ראיות שונות הקושרות אותם לאירוע התקיפה.

היום בצהריים הצליחה המשטרה לעצור שלושה מעורבים  באירועי התקיפה והם מועברים כעת לתחנת המשטרה לצורך חקירתם.

במשטרת ישראל אמרו כי "מחאה תתאפשר בכל עת ובכל מקום אולם לא נתיר ולא נאפשר אירועי אלימות ו/או פגיעה ברכוש ונבוא חשבון עם פורעי החוק. החקירה נמשכת ונבדק הרקע והנסיבות של התקיפה.

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן