מיקי זוהר חושף את הוואצאפ המשפחתי: "אותי הם לא יפחידו"

יו"ר הקואליצה, ח"כ מיקי זוהר, חושף את הוואצאפ המשפחתי שלו, על רקע הפגנות מול ביתו. ""הם אנשים מטורפים שלא שווים התייחסות", ניסה להרגיע את ילדיו. התגובות ברשת: "זה צ'אט מזוייף"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/07/20 08:39 ז באב התשפ

מיקי זוהר חושף את הוואצאפ המשפחתי: "אותי הם לא יפחידו"
ח"כ מיקי זוהר, צילום: דוברות הכנסת, עדינה וולמן

יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, חשף אמש (ב') התכתבויות מהוואצאפ המשפחתי שלו, בהן, לטענתו, מתלוננים ילדיו ואשתו על הפגנות מול ביתם. "הם אנשים מטורפים שלא שווים התייחסות, תרגיעי את הילדים" כתב לאשתו והיא ענתה לו: "כולם רגועים, רק דניאל בוכה ושואל למה הם מקללים את אבא".

בציוץ בטוויטר, העלה ח"כ זוהר את צילום המסך של השיחה, וכתב: "מבחינתי, הקללות וההכפשות שלהם הם עוד סימן שאני עושה את הדבר הנכון. אל חשש, אותי הם לא יפחידו. ההישג היחיד שלהם הוא שהצליחו להבהיל את הילדים הקטנים שלי".

ברשת לא קנו את הסיפור: "מיקי זוהר מלך הפייק.. זה צ'אט מזויף. ⁦אפשר לדעת את זה לפי ההודעה בכתום, היא מופיעה רק בצ'אטים חדשים, וקשה לי להאמין שאלה השיחות הראשונות שלו עם אשתו והילדים. רק אם הוא תיכנן את זה מראש זה היה מופיע." כתב אחד הגולשים.

העיתונאית שני אשכנזי כתבה כי דווקא מדובר בשיעור חשוב על דמוקרטיה, ""זה הזמן להסביר לילדים שזו דמוקרטיה, אבל בכל מקרה, אני שאלה למבחני עניין: כותרת הגג בצילומי המסך מהווטסאפ. זה לא משהו שמופיע רק כשמתכתבים עם מישהו לראשונה?".