נבחרה מחליפה לפרופסור סיגל סדצקי

לאחר התפטרותה המפתיעה של סדצקי, בזמן התפרצות הגל השני, נבחרה ד"ר שרון אלרעי פרייס לעמוד בראש שירותי בריאות הציבור. אלרעי המשמשת בימים אלה בתפקיד סגנית מנהל המרכז הרפואי כרמל, תכנס לתפקידה החדש בשבוע הבא

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/07/20 15:46 ה באב התשפ

נבחרה מחליפה לפרופסור סיגל סדצקי
פרופסור סיגל סדצקי, צילום: פלאש 90

לפני שלושה שבועות  ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, פרופסור סיגל סדצקי, הודיעה במפתיע כי היא מתפטרת מתפקידה. היום (א') נודע כי משרד הבריאות מצא מחליפה לסדצקי והיא ד"ר  שרון אלרעי פרייס. אלרעי משמשת בימים אלה בתפקיד סגנית מנהל המרכז הרפואי כרמל, שתעזוב את תפקידה בשבוע הבא לטובת התפקיד החדש במשרד הבריאות. 

אלרעי-פרייס משמשת גם כמנהלת מערך איכות ובטיחות בכרמל. היא מומחית ברפואה פנימית, בבריאות הציבור וברפואה מונעת, וסיימה התמחות במחלות זיהומיות ובמניעת זיהומים בארצות הברית. כעת מינויה נדרש את  אישור של נציבות שירות המדינה, ולאחר מכרז יהיה במינוי קבוע. 

לפני שלושה שבועות סדצקי פירטה על פרישתה במכתב פתוח אותו פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה: "הודעתי למנכ"ל חזי לוי על בקשתי לעזוב את תפקידי כראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות ואת התפקיד המרכזי שלקחתי בניהול מניעת התפשטות והכלת מגפת הקורונה בישראל". היא הסבירה מדוע בכל זאת בחרה לעזוב: "בשבועות האחרונים, ישראל נעה למקום מסוכן. הנתונים ומפת התחלואה הנוכחית והצפי לעתיד הקרוב מעידים על כך כאלף עדים. ישראל שנחלה הצלחה בהתמודדות עם הגל הראשון נפרדה ממדינות מובילות אחרות בכך שסטתה מהמדיניות שהן נקטו באמצעות שחרור מהיר מאוד של פעילויות חברתיות.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן