אדלשטיין: "אחרי עשרות שנים של הרעבת מערכת הבריאות הבאנו בשורה"

שר הבריאות סייר היום בבית החולים אסף הרופא והתייחס למינוי החדש לתפקיד פרויקטור הקורונה: "אני מאוד שמח שאחד כמו פרופ' גמזו יהיה לנו לעזר בכל מה שקשור במאבק בקורונה. אנחנו לוקחים את הטובים על מנת להשתלט על העקומה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/07/20 14:39 ב באב התשפ

אדלשטיין: "אחרי עשרות שנים של הרעבת מערכת הבריאות הבאנו בשורה"
צילום: איציק בירן

שר הבריאות יולי אדלשטיין סייר היום (ה') במרכז הרפואי "אסף הרופא" לאחר שחנך מיון נשים ומיון מילדותי יחד עם מנהלת בית החולים, ד"ר אוסנת לבציון-קורח. במהלך הסיור התייחס אדלשטיין למינוי של פרופסור רוני גמזו לתפקיד פרויקטור הקורונה: "אני מאוד שמח שאחד כמו פרופ' גמזו יהיה לנו לעזר בכל מה שקשור במאבק בקורונה. אנחנו לוקחים את הטובים על מנת להשתלט על העקומה ולעשות כל מה שיכולים כדי להיאבק בנגיף הארור הזה. ברור לגמרי שלמערכת הבריאות יש הרבה מאוד משימות מעבר לקורונה ואנחנו רוצים לאפשר למערכת להמשיך לפעול".

בשורה: שרי האוצר והבריאות סיכמו על תגבור של 2,000 אחים ואחיות

אדלשטיין התייחס גם לתוספת כוח האדם במערכת הבריאות עליה פורסם השבוע: "אנחנו שמחים שאחרי עשרות שנים של הרעבת המערכת הבאנו בשורה של 400 רופאים ו 2000 אחיות ו-700 אנשי מקצועות פרא רופאיים וכוח עזר וכולי תקווה שזה הישג ראשון אך רחוק מלהיות אחרון כי ברור לכולכם שהצרכים מרובים. אנחנו כאן גם באירוע משמח שנותן הבנה איזו מערכת בריאות יש במדינת ישראל, איזו גאווה ואיזה חברים יש לנו".

ד"ר אסנת לבציון-קורח, מנהלת המרכז הרפואי "אסף הרופא", אמרה: "מחלקת המיון המיילדותי ומיון הנשים, יחד עם מחלקת היולדות וחדרי הלידה שלנו, הן מהמחלקות הפעילות ביותר בישראל. המחלקות במצבן החדש לא רק גדלו משמעותית ונהיו יותר מרווחות - אלא גם חדשניות ועומדות בסטנדרטים הגבוהים ביותר שיש בעולם הרפואה. אנו מאפשרים לכל יולדת במיון חדר פרטי וכל מה שהיא צריכה לקבל מגיע עד אליה בתהליך המקדים ללידה ולאחריו, תוך אנושיות ומקצועיות ללא פשרות".
 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן