אחדות כל הארגונים האורתודוקסיים למען שיפור שירותי הדת

יו"ר השדולה לשיפור שירותי הדת, ח"כ מתן כהנא, נפגש עם רבני ורבניות "בית הלל", ושוחח עמם על שירותי הדת בישראל: "מברכים על כך שסוגיות דת-מדינה עומדות בראש סדר יומו של חבר הכנסת כהנא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/07/20 21:45 א באב התשפ

אחדות כל הארגונים האורתודוקסיים למען שיפור שירותי הדת
מתן כהנא בפגישה עם בית הלל, צילום: דוברות

במסגרת הקמת השדולה לשיפור שירותי הדת, בראשות ח"כ מתן כהנא, נמשכים המאמצים לאחד תחת קורת גג אחת את כלל הארגונים האורתודוקסים, למען ייעול ושיפור שירותי הדת במדינת ישראל. היום (ד') נפגש כהנא באמצעות הזום עם ראשי ארגון רבני ורבניות בית הלל במטרה לרתום את הארגון לשדולה לשיפור שירותי הדת.

הרב לאו למתן כהנא: מברך כל מי שרואה לנכון לעסוק בשיפור שירותי הדת

בפגישה שטח כהנא בפני רבני ורבניות בית הלל את המאמצים ליצור קואליציה שתאחד את כלל הארגונים האורתודוקסיים ואת חשיבות המהלך בעת הזו.

מתן כהנא מתראיין בכיפהצילום:

כהנא אמר אחרי הפגישה כי "ארגון רבני ורבניות בית הלל פועל רבות למען חיזוק זהותה היהודית של המדינה בנושאים חברתיים מגוונים. אני סמוך ובטוח שיהיו חלק משמעותי בשדולה לשיפור פני הדת בישראל".

ב'בית הלל אמרו כי "שמחנו לשמוע על התגייסותו של ח"כ מתן כהנא לעיסוק בסוגיות דת ומדינה. בשנים האחרונות נציגי הציונות הדתית זנחו את הסוגיות הללו, ואנו מברכים על כך שהן עומדות בראש סדר יומו של חבר הכנסת כהנא.
ארגון רבני ורבניות בית הלל רואים בשרותי הדת נושא רלוונטי לכלל החברה הישראלית ולא רק לציבור הדתי.  אופן מתן שירותי הדת לאזרח יכול להביא לקידוש שם שמים והעלאת תדמית התורה והמצוות, וגם, חלילה, להפך. הארגון קורה לשדולה לקדם שילוב נשים במסגרת שירותי הדת בישראל".