הרב לאו למתן כהנא: מברך כל מי שרואה לנכון לעסוק בשיפור שירותי הדת

עם ייסוד השדולה לשיפור שירותי הדת נפגש ח"כ מימינה עם הרב הראשי דנו בדרכים לשיפור שירותי הדת תוך חיזוק מעמדה של הרבנות הראשית לישראל. כהנא: "אני סמוך ובטוח שבשיתוף פעולה נוכל לקדם נושאים חשובים ומהותיים לעת הזו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/07/20 15:03 כג בתמוז התשפ

הרב לאו למתן כהנא: מברך כל מי שרואה לנכון לעסוק בשיפור שירותי הדת
הרב לאו ומתן כהנא, צילום: ללא

לקראת ייסוד השדולה לשיפור שירותי הדת נפגש הבוקר ח"כ מתן כהנא עם הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו ודנו בנושאים שונים העומדים על הפרק. הרב הראשי שיבח את העיסוק החשוב בשיפור שירותי הדת, סקר את הפעולות שיזם וקידם בחמש השנים בהן כיהן כנשיא מועצת הרבנות הראשית והנחה את חבר הכנסת בענינים הדחופים אותם יש לקדם בימים אלו.

בפגישה דנו הרב הראשי וח"כ כהנא בדרכים לשיפור שירותי הדת תוך חיזוק מעמדה של הרבנות הראשית לישראל. ח"כ כהנא שטח בפני הגר"ד לאו את רצונו לקדם את תחום הכשרות והמועצות הדתיות, מעמד בתי הדין הרבניים, מינוי רבנים מקומיים ודיינים ועוד. הרב לאו סיכם: "אני מברך כל מי שרואה לנכון לעסוק בסוגיות אלו למען שיפור שירותי הדת עבור אזרחי ישראל."

ח"כ כהנא: "זכות גדולה לפגוש את הרב הראשי דוד לאו שמוביל כיום את מערכת בתי הדין הרבנים, ולדון עמו על הצרכים של מערכת זו, כמו גם על כלל הצרכים המערכתיים לחיזוק ושיפור שירותי הדת. זכתה הרבנות הראשית שכחבר בכיר במועצה מכהן בעת הזו, דמות רבנית אשר נחושה להעניק לאזרחי ישראל יהדות מסבירת פנים ומקרבת. אני סמוך ובטוח שבשיתוף פעולה נוכל לקדם נושאים חשובים ומהותיים לעת הזו".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן