יו"ר הכנסת על ביזוי סמל המדינה: "בושה"

בתגובה לביזוי המנורה ליד הכנסת על ידי מפגינה שעלתה אליו ללא חולצה, מסר יו"ר הכנסת יריב לוין: "מצפה מרשויות אכיפת החוק לפעול באופן מיידי להעמדתה לדין של המפגינה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/07/20 07:39 א באב התשפ

יו"ר הכנסת על ביזוי סמל המדינה: "בושה"
יו"ר הכנסת יריב לוין, צילום: הדס פרוש/פלאש 90

יו״ר הכנסת יריב לוין בתגובה להפגנה מול משכן הכנסת אמש (ד'), בה עלתה מפגינה על סמל המדינה, המנורה, והורידה את חולצתה: "״בושה. אני עומד על זכותו של כל אדם למחות, להפגין ולהביע את דעתו, אך יש הבדל בין מחאה לגיטימית ובין ביזוי סמלי המדינה. אף מדינה בעולם לא מאפשרת לבזות כך את סמליה". 

"אני מצפה מרשויות אכיפת החוק לפעול באופן מיידי להעמדתה לדין של המפגינה, לא רק לשם הענישה אלא בעיקר לשם המסר החינוכי והאזרחי שחייב להיות חד וברור.״ הוסיף לוין.

https://www.facebook.com/341448679281672/posts/3184583544968157/?d=n

מתנועת "אם תרצו" נמסר: "האנרכיסטיים שמחוללים שמות ברחובות ירושלים בימים האחרונים עלו על סמל המדינה וביזו אותו תוך הנפת דגלים אדומים של ארגון אנטיפה. הגדילה לעשות אחת המפגינות ועלתה חשופה ללא בגד עליון על סמל המדינה".

תום ניסני רכז הפעילים הארצי של תנועת "אם תרצו" שהיה בהתפרעות מסר כי: "מישהו חייב לעצור את טרור האנרכיסטיים. לא יעלה על הדעת שיבזו כך את סמלי המדינה והכל יעבור על מקומו בשלום. יש חוק- אין דיין  אנו מצפים מהמשטרה לנקוט ביד קשה נגד הפורעים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן