מקורבו של נתניהו על התפשטות הקורונה: הציבור אשם

יועצו של ראש הממשלה לשעבר, נתן אשל מטיל את האחריות לפרוץ הגל השני של הקורונה על הציבור, "אחוז גבוה של הציבור שלא נשמע להוראות שלא חובש מסיכה, שחוגג במועדונים ועל הגגות, בים ובמקומות ציבוריים אחרים אשם במצב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/07/20 13:48 טז בתמוז התשפ

מקורבו של נתניהו על התפשטות הקורונה: הציבור אשם
נתן אשל., צילום: נעם מוסקוביץ', פלאש 90

אחרי שראש הממשלה נתניהו הטיל את האחריות למצב העסקנים הקטנים על פקידי רשות המיסים שלא מעבירים את הכסף, כעת מקורבו נתן אשל פנה לעיתונאים בהודעה שבמסגרתה הטיל על הציבור את האחריות להתפרצות המחודשת של מגפת הקורונה.

"לא החור גנב, העכבר גנב", כתב אשל, על פי הפרסום בynet. "אחוז גבוה של הציבור שלא נשמע להוראות שלא חובש מסיכה, שחוגג במועדונים ועל הגגות, בים ובמקומות ציבוריים אחרים אשם במצב, ולא הממשלה שרצתה לעזור לבעלי עסקים שלא נשמעו לכללים". 

נזכיר, דבריו נכתבו על רקע כוונת הממשלה להטיל הגבלות נוספות בשל התפשטות נגיף הקורונה במספרים גבוהים בימים האחרונים. בנוסף, יש לזכור את המשבר הכלכלי הקשה, האבטלה הגואה והעסקים הרבים שנסגרו בשבועות האחרונים.

יש לציין כי אשל ממשיך להיות גורם משמעותי בסביבתו של ראש הממשלה נתניהו אף שב-2012 הוא הורשע בעסקת טיעון בבית הדין המשמעתי של נציבות שירות המדינה בגין התנהגות שאינה הולמת עובד מדינה, על רקע התנהלות מול ר', שהייתה כפופה לו בלשכה.