על חשבוננו: עובדי הניקיון במעון ראש הממשלה- עם מאבטח צמוד

מכרז חברת הניקיון של מעון ומשרד ראש הממשלה נגמר ולא נמצאה חברה חדשה. עד שתימצא חברה חדשה, נמצאו 5 מנקות, הבעיה- אין להן סיווג ביטחוני, על מנת לשמור על ביטחון המקום יוצמד לכל עובד ניקיון מאבטח. המחיר- 10,000 ש"ח ליום

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/07/20 21:43 טו בתמוז התשפ

על חשבוננו: עובדי הניקיון במעון ראש הממשלה- עם מאבטח צמוד
נתניהו בביתו, צילום: Hadas Parush/Flash90

מכרז חברת הניקיון "מוריה" במשרד ראש הממשלה ובמעונו נגמר, אך עדיין לא נמצאה חברת ניקיון חדשה. בנתיים, כפי שפורסם בחדשות 12, על מנת לשמור על הניקיון, גויסו 5 עובדים "ללא כל סיווג" או אישורים ביטחוניים, רק כדי לנקות רק את השירותים והמטבחים בבניין רה"מ  לכל עובד יוצמד מאבטח אישי למשך 12 שעות משמרת.

ההערכה היא כי העלות לשעה של עובד ניקיון זמני היא כ 70 ש"ח, בתוספת עלות מאבטח אישי בסך כ- 100 ש"ח לשעה. כלומר עלות יומית של 10,200 ₪ (הכול מכספי ציבור וללא מכרז).

נזכיר, לאחר הפתיחה בחקירה פלילית נגד שתי עובדות חברת מוריה, הפסיקה החברה את שירותיה במעון הרשמי בירושלים ובמשרד ראש הממשלה. בפועל, המצב שנוצר הוא שבמשך כמה ימים לא סופקו שירותי ניקיון, ועדיין לא הושלמו הסיכומים עם החברה החדשה שעתידה להיכנס לנעליה של "מוריה"

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן