אברי גלעד בעד בנט ונגד שרה נתניהו: "עד מתי תשלוט הגברת?"

איש התקשורת נמנה עם תומכי יו"ר סיעת ימינה, ורואה בו כראוי להוביל את משבר הקורונה. במקביל תקף את שרה נתניהו שהיא זאת שמונעת מבנט להוביל: "נביחה מבלפור בעוד שלוש, שתיים, אחת..."

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/07/20 14:34 טו בתמוז התשפ

אברי גלעד בעד בנט ונגד שרה נתניהו: "עד מתי תשלוט הגברת?"
אברי גלעד. , צילום: פלאש 90. אורן נחשון

הידוען ואיש התקשורת, אברי גלעד, ידוע כאחד שלא חושש להביע את דעותיו ואף לעורר סערות עקב דברים שהוא אומר. היום (ג') כתב גלעד פוסט בעמוד הפייסבוק שלו בו הוא מביע תמיכה ביו"ר סיעת ימינה, נפתלי בנט, ורואה בו כאדם הראוי להוביל את משבר הקורונה. "לדעתי, רק אדם אחד מסוגל לנהל את המשבר הזה ולהוציא את ישראל מהבוץ. נפתלי בנט", כך כתב גלעד.

אלא שמכאן דבריו של גלעד מעוריים סערה נוספת, כאשר הכריז מיהי האשמה בכך שבנט לא מנהל את המשבר - שרה נתניהו. גלעד כתב מילים קשות נגדה: " לדעתי, רק אדם אחד מונע זאת. שרה נתניהו.עד מתי תשלוט הגברת הבלתי נבחרת בחיי המדינה?" גלעד לא הסתפק במילים אלו וסיים בעקיצה: "נביחה מבלפור בעוד שלוש, שתיים, אחת..."

גלעד אינו היחידי שלאחרונה הביע תמיכה בתנהלות בנט, האסטרטג אסף פאסי ששיבח גם הוא את העשייה של בנט כתב אמש: "מי שצריך לנהל את המשבר זה נפתלי בנט. בתיאום עם הגורמים השונים הוא זה שצריך לנהל את האירוע. הוא חרוץ, מדויק וער למה שקורה בשטח". הפוסט הזה עורר סערה גם הוא לאחר שגילת בנט הגיבה על הפוסט: "מדהים שהעובדה שביבי למרות כשלונו המהדהד לא מעלה זאת בדעתו מוכיחה כמה המדינה הזאת לא מעניינת אותו. מצידו שנעבור שואה כלכלית רק שלא יאהבו מישהו יותר ממנו".

  

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן